مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با قرارداد امروز، بخش خصوصی ۴۰۴ میلیارد تومان برای احداث دو پروژه ترمینال صادرات مواد معدنی و کارخانه تصفیه شکر سرمایه گذاری میکند. محمد راستاد در مراسم امضای قرارداد بهره برداری از اولین ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی و احداث کارخانه تصفیه شکر در بندر شهید بهشتی، گفت: در […]
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با قرارداد امروز، بخش خصوصی ۴۰۴ میلیارد تومان برای احداث دو پروژه ترمینال صادرات مواد معدنی و کارخانه تصفیه شکر سرمایه گذاری میکند. محمد راستاد در مراسم امضای قرارداد بهره برداری از اولین ترمینال تمام مکانیزه مواد معدنی و احداث کارخانه تصفیه شکر در بندر شهید بهشتی، گفت: در راستای سیاستهای توسعه دریامحور به خصوص توسعه سواحل مکران، سال گذشته شاهد بهره برداری از فاز اول بندر شهید بهشتی چابهار با حضور رئیس جمهور و مقامات کشورهای همسایه بودیم که با این اقدام، ظرفیت این بندر از ۲.۵ میلیون به ۸ میلیون تن در سال افزایش یافت، ضمن اینکه در حال تبدیل این بندر به بنادر نسل سوم هستیم.






































































































































































































