غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس گفت: در ماجرای مائده هژبری، ما در مقطعی بودیم که سوءاستفاده های زیادی در حوزه ارز، موبایل، خودرو و … شده بود و مردم گله مند بودند. در این مقطع شما به یکباره می بینید که یک دختر ۱۷ ساله را می آورند و از او اعتراف […]
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت در مجلس گفت: در ماجرای مائده هژبری، ما در مقطعی بودیم که سوءاستفاده های زیادی در حوزه ارز، موبایل، خودرو و … شده بود و مردم گله مند بودند. در این مقطع شما به یکباره می بینید که یک دختر ۱۷ ساله را می آورند و از او اعتراف می گیرند. البته کسی از کار او دفاع نمی کند اما جزای جرمش این نبود. این منتج به این می شود که مردم تصور کنند همه اینها تصنعی و داستان سازی است. این تصور در افکار عمومی وجود دارد و باید شفاف سازی شود که قصد لاپوشانی بحران اقتصادی نبوده است. داستان مائده هژبری فراموش شد و دوباره مردم به سر مسائل اقتصادی بازگشتند.






























































































































































































