شجاعیان: در بدن دیگران نیستم که ببینم مصدومند یا نه!
شجاعیان: در بدن دیگران نیستم که ببینم مصدومند یا نه!

هافبک بازیساز هوادار که امروز به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش حاضر نبود، عملکرد همبازیان خود را شایسته برد مقابل پرسپولیس دانست. داریوش شجاعیان هافبک سابق استقلال که امیدوار بود امروز در لباس هوادار مقابل پرسپولیس بدرخشد، به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش قرار نگرفت؛ او در میکسدزون ورزشگاه آزادی در گفتگو با خبرنگاران درباره […]

هافبک بازیساز هوادار که امروز به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش حاضر نبود، عملکرد همبازیان خود را شایسته برد مقابل پرسپولیس دانست.
داریوش شجاعیان هافبک سابق استقلال که امیدوار بود امروز در لباس هوادار مقابل پرسپولیس بدرخشد، به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش قرار نگرفت؛ او در میکسدزون ورزشگاه آزادی در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی امروز و نتیجه به دست آمده گفت: به نظر من می‌توانستیم برنده بازی باشیم چون دقیقه آخر گل را خوردیم و سر یک اشتباه این اتفاق رخ داد؛ می‌توانستیم این سه امتیاز را بگیریم و خودمان را بیشتر به بالای جدول نزدیک کنیم اما قسمت نبود این بازی هم و انشالله از بازی بعدی.
او درباره این‌که با حرص و جوش زیادی از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد همبازیانش بود، پاسخ داد: اصولاً تیم‌مان است و دوست داشتیم که تیم‌مان برنده بازی باشد و از نبود خودم هم در زمین ناراحت بودم، چون دوست داشتم در زمین باشم و به تیم کمک کنم و همین مسئله باعث حرص و جوش زیاد من شد.
شجاعیان در واکنش به سوال خبرنگاری درباره وقت‌کشی انجام شده از سوی هواداری‌ها و تاثیرگذاری روی کیفیت بازی گفت: من وقت تلف کردنی ندیدم، من داخل بدن دیگر بازیکنان نیستم و شاید واقعا آسیب‌دیده باشند!

بازیکن هوادار: با دست به پرسپولیس گل زدم!
مهاجم هوادار تاکید کرد با دست توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل هوادار متوقف شد که گل دوم شاگردان رضا عنایتی در حالی به ثمر رسید که محمدجواد محمدی بازیکن این تیم با دست توپ را وارد دروازه حامد لک کرد و تیمش را پیش انداخت.
محمدجواد محمدی پس از پایان این دیدار در صحبت‌هایی کوتاه راجع به گلی که مقابل پرسپولیس زد، در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بله، با دست توپ را وارد دروازه پرسپولیس کردم و هند بود! دیدم توپ رد می‌شود و نزدیک هستم با دست زدم و کسی متوجه نشد.
او ادامه داد: حرکتم مارادونایی بود و به این شکل گلزنی کردم.
رکورد ویژه هوادار برابر پرسپولیس
در شرایطی که شاگردان رضا عنایتی در ۸ هفته اخیر تنها دو گل به ثمر رسانده بودند، برابر پرسپولیس دو گل به نام خود کردند.
شاگردان رضا عنایتی در یک بازی جسورانه موفق شدند تا لحظات پایانی دیدار برابر پرسپولیس از حریف پیش باشند و در یک قدمی برد بزرگ خود، با ضربه سیامک نعمتی ناکام ماندند.
هوادار اما در شرایطی در این بازی برابر پرسپولیس به دو گل دست یافت که آنها در ۸ بازی قبلی خود این تعداد گل را به ثمر رسانده بودند. با این حال به نظر می رسد انگیزه بالای تقابل با پرسپولیس باعث شد تا آنها همانند دیدار با استقلال که عملکردشان تحسین کارشناسان را در پی داشت، عمل کنند و یک روز خوب را بار دیگر در آزادی دنبال کنند.
هوادار که روی نیمکت خود رضا عنایتی آقای گل ادوار لیگ برتر را در اختیار دارد، باید دید در دیدارهای آتی قادر خواهد بود با قدرت تهاجمی بالاتری شرایط را به سود خود کرده و از جمع قعرنشینان فاصله گیرد یا خیر.
میانگین گل زده استقلال به یک رسید
استقلال با ۳ گلی که در بازی با پیکان زد موفق شد یک آمار منفی را از کارنامه خود پاک کند.
استقلال تا قبل از بازی با پیکان در ۸ بازی تنها ۶ گل زده بود و آبی ها یکی از تیم هایی بودند که میانگین کمتر از یک گل در هر بازی را ثبت کرده بودند. با این حال پیروزی ۳ گله برابر پیکان باعث شد این آمار منفی از کارنامه استقلال پاک شود و آبی ها بتوانند به میانگین یک گل در هر بازی برسند.
البته هنوز آمار گل زده استقلال چندان ایده آل نیست ولی به نظر می رسد آبی ها می توانند در هفته بعد شرایط خود را بهتر کنند.
اولین تاثیرگذاری ژستد بعد از ۵ هفته
مهاجم فرانسوی بالاخره در پنجمین حضورش در ترکیب استقلال توانست روی گل این تیم تاثیرگذار باشد.
رودی ژستد از بازی با فجرسپاسی در هفته چهارم لیگ برتر در ترکیب ثابت استقلال به میدان رفت و در این مدت به جز بازی با گل گهر در تمام بازی ها در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت.
ژستد تا قبل از بازی با پیکان نمایش خوبی نداشت و در عملکرد او رفته رفته داشت مورد انتقاد قرار می گرفت اما او در این بازی توانست شرایط را برای خودش تغییر کند.
ژستد روی گل استقلال سانتر از نقطه کرنر را با یک ضربه سر دقیق جلوی پای سیاوش یزدانی انداخت و او توانست اولین گل خود برای این تیم را به ثبت برساند.
پیش از این رودی ژستد با بازیکنی مثل الحاجی گرو مقایسه می شد اما نشان داد که می خواهد نام خود را به عنوان یکی از خارجی های موفق در فوتبال ایران به ثبت برساند.