پرداخت بخشی از مطالبات معلمان خارج از کشور
پرداخت بخشی از مطالبات معلمان خارج از کشور

      وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات معلمان خارج از کشور پس از ۸ ماه خبر داد. یوسف نوری در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور اظهار کرد: معلم شأن بالایی دارد به همین دلیل است که اقشار مختلف از جمله خیرین سرمایه‌گذاری می‌کنند تا جایگاه و مسئولیت ما حفظ شود. […]

 

 

 

وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات معلمان خارج از کشور پس از ۸ ماه خبر داد.

یوسف نوری در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور اظهار کرد: معلم شأن بالایی دارد به همین دلیل است که اقشار مختلف از جمله خیرین سرمایه‌گذاری می‌کنند تا جایگاه و مسئولیت ما حفظ شود.

وی افزود: متأسفانه از نظر تبلیغاتی؛ آموزش و پرورش بسیار ضعیف است که نیاز به برنامه‌ریزی در این حوزه است و همچنین بحث رتبه‌بندی در حال پیگیری است و یکی از رکن‌های مهم سند تحول بنیادین به شمار می‌رود که ان‌شاءلله با همت مجلس و دولت این موضوع هر چه زودتر حل شود. وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: معلمان خارج از کشور هشت ماه حقوق نگرفته بودند که چند روز اخیر بخشی از آن پرداخت شد و برای پرداخت معوقات تا پایان سال نمی‌توانم قولی بدهم. وی ابراز کرد: برنامه داریم سکوی استعدادیابی در قالب برنامه شهاب در وزارت آموزش و پرورش دنبال شود، همچنین جذب نیروهای جوان در سیستم آموزشی کشور اولویت دارد. لازم به ذکر است؛ دو طرح آموزشی در نیشابور با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید و عملیات ساخت یک هنرستان نیز آغاز شد.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس:

دولت برای رفع مشکل بی آبی در کرمان چاره اندیشی کند

نماینده مردم کرمان در مجلس خواستار ورود جدی دولت برای رفع مشکل بی آبی در استان کرمان شد.

محمد مهدی زاهدی  اظهارداشت: متأسفانه بحث خشکسالی و محدودیت‌های منابع آبی طی سال‌های اخیر در دولت‌های گذشته هیچ راهکار مناسبی نداشته است و روند برداشت اب از منابع زیر زمینی با وجود کمبود شدید بارندگی ادامه دارد.

وی گفت: خشکسالی طی دهه‌های اخیر خسارتهای جبران ناپذیری به استان کرمان وارد کرده است و دولت سیزدهم باید به عنوان مهمترین چالش استان کرمان در این زمینه ورود جدی داشته باشد.

وی مدیریت مصرف آب‌های موجود را بسیار مهم دانست و گفت: باید از هر گونه هدر رفت آب‌های روان در کرمان جلوگیری کرد و در مقابل طرح‌های انتقال آب به استان را با جدیت بیشتری پیگیری کرد.

زاهدی ادامه داد: یکی از طرح‌ها انتقال آب خلیج فارس جهت شرب برای شهرهای شمالی استان کرمان است که باید با اختصاص اعتبار لازم مشکلات پیش روی کرمان را کاهش داد.

وی گفت: طی سالهای اخیر حتی برای تأمین آب شرب شهر کرمان نیز مشکل جدی داریم و در صورت عدم اجرای طرح انتقال آب خلیج فارس به شمال کرمان تابستان سال آینده با مشکل جدی داریم.

پیام مهندس کاظم علیپور شهردار قائم‌شهر به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی علیه‌السلام، روز مرد و روز پدر

مهندس کاظم علیپور شهردار قائم‌شهر ضمن تبریک ولادت با سر سعادت حضرت علی(ع)، روز مرد و روز پدر را به همه پدران و مردان این سرزمین خصوصاً همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده‌اند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت امام اول شیعیان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام که در تقویم کشور به نام روز مرد و روز پدر نام گذاری گردیده، فرصتی است برای بازخوانی سیره علوی و راه و رسم زندگی الگوی مردان و زنان عالم.

مظلومیت حضرت علی(ع) در عین صلابت و شجاعت او و عدالتی که مردم در زمان حکمرانی ایشان در حکومت اسلامی طعم آن را چشیدند برای همیشه تصویری از الگو و اسوه‌ای کامل را به جای گذاشت که با تمسک به آن می توان به سعادت دست یافت.

اینجانب ضمن تبریک ولادت با سر سعادت حضرت علی(ع)، روز مرد و روز پدر را به همه پدران و مردان این سرزمین خصوصاً همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

 

     انتصاب معاون جدید غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

 

با صدور حکمی از سوی دکتر فرهاد غلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران دکتر ابراهیم صالحی‌فر به‌ عنوان معاون جدید غذا و داروی دانشگاه منصوب شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از زحمات دکتر محمدرضا شیران در طی تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

ضمن تقدیر و تشکر از دکتر محمدرضا شیران در دوران حضور در معاونت غذا و داروی دانشگاه ، انتصاب دکتر ابراهیم صالحی فر عضو محترم هیئت علمی و استاد داروسازی بالینی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به سمت معاون غذا و داروی این دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

 

 

افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری در آمل

 

یازدهمین پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان آمل به نام مرحوم حاج مهدی اسکو  با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین حوزه سلامت شهرستان آمل افتتاح شد.

دکتر پژمان خسروی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل گفت: پنجمین پایگاه اورژانس شهری آمل به نام مرحوم حاج مهدی اسکو در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۱۰ متر احداث شد و برای ساخت و تجهیز این پایگاه، بیش از ۱۵ میلیارد ریال از سوی فرزندان و ورثه‌های آن مرحوم هزینه شده است.

وی  افزود: با افتتاح این پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرساز تعداد پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری آمل به پنج پایگاه و کل پایگاه شهرستان به ۱۱ پایگاه افزایش یافت.

وی تصریح کرد: هم اکنون چهار پایگاه اورژانس ۱۱۵ از جمله دو پایگاه شهری در شهر امامزاده عبدالله و دابودشت و دو پایگاه جاده‌ای در روستای رزکه در جاده هراز و نظام آباد در جاده قدیم آمل به بابل در حال ساخت است .