دو درصد سهام سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در اختیار بیمه مرکزی است
دو درصد سهام سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در اختیار بیمه مرکزی است

دو درصد سهام سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در اختیار بیمه مرکزی استآمارها نشان می‌دهد که حدود دو درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در اختیار بیمه مرکزی است. زهرا نامداری؛ شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه سرمایه‌گذاری در طرح‌ها یا سهام شرکت‌های فعال در زمینه تهیه، تولید و تامین انواع مواد اولیه نفتی، […]

دو درصد سهام سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در اختیار بیمه مرکزی استآمارها نشان می‌دهد که حدود دو درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در اختیار بیمه مرکزی است.
زهرا نامداری؛ شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه سرمایه‌گذاری در طرح‌ها یا سهام شرکت‌های فعال در زمینه تهیه، تولید و تامین انواع مواد اولیه نفتی، پتروشیمی، فرآورده‌ها و مشتقات فرعی نفت و گاز و فرآوری آنها و حوزه انرژی شامل برق و گاز فعالیت می‌کند.
سودخالص شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در دوره منتهی به ۳۱خرداد سالجاری رقمی معادل ۴,۱۶۵,۹۵۱ میلیون ریال و سودخالص این شرکت هم رقمی معادل ۱۵۴ ریال اعلام شده است.
از صندوق بازنشستگی کشوری، موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر و شرکت گروه مدیریت ارزش سرمایه بعنوان سایر اعضای شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری یاد می شود.
محمدرضا معتمدی، حجت الله اسماعیلی، محسن بازارنوی، محمدعلی بهبهانی و محمدمهدی نواب مطلق، اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری را تشکیل می دهند.

پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت هفته دولت
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به عموم کارکنان این شرکت تبریک گفت. متن پیام دکتر کاردگر به شرح زیر است:
بسمه تعالي
“الکاد علی عیاله کالمجاهد فی سبیل الله”
کسی که در تأمین معاش خانواده بکوشد مجاهد در راه خداست(پیامبرص)
حمد و ثنا و شکر بی منتها بر پروردگاری که دلالت کرد ما را به شاهراه نجات و هدایت نمود به سوی آن چیزی که موجب علو درجات است.
سلام و تهنیت وافر به سرور آزادگان جهان حضرت حسین بن علی (ع) و ارواح طیبه شهدای والامقام و سپاس بیکران خداوند متعال را که توفیق به انجام رساندن مأموریت خطیر خدمت رسانی به مردم شریف را نصیبمان فرمود.
هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمت گذاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.
تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
لذا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت خدمت‌گذار، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و بیمه گذاران گرانقدر، سهامداران محترم، نمایندگان وکارگزاران عزیز، کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران تلاشگر اعم از صف و ستاد در شرکت بیمه دانا تبریک گفته و توفیق همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به اهداف عالیه توسعه صنعت بیمه و بالندگی بیمه دانا از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ابراهیم کاردگر- نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل
پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت هفته دولت
مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی، هفته دولت و چهارم شهریور مصادف با روز کارمند را به کلیه کارکنان متعهد و خدوم کشور به ویژه خانواده بزرگ بیمه آسیا تبریک گفت. متن پیام به این شرح است؛
“به نام خدا
هفته دولت یادآور فداکاری ‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است، و تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.
روز کارمند، قدردانی از تلاش و همت همکارانی است که برای خدمت رسانی به مردم و رفاه و آسایش آنان، گام بر می دارند.
اینجانب هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد کشور به ویژه تمامی همکاران عزیز و شریف خانواده بزرگ بیمه آسیا صمیمانه تبریک عرض می کنم و از اهتمام و تلاش بی دریغ و شایسته تان در اعتلای نام بزرگ بیمه آسیا و کسب موفقیت های روزافزون، بسیار سپاسگزارم.
وظیفه خود می دانم یاد همکارانم را که در راه خدمت رسانی به ملت شریف کشورمان، بر اثر بیماری مهلک کرونا جان به جان آفرین تسلیم کردند، گرامی داشته و به خانواده محترم این عزیزان تسلیت عرض کنم.
از درگاه ایزد منان، برای همه شما همیاران همدل و خانواده گرامی تان سلامتی، بهروزی و دوام توفیقات روز افزون را مسئلت می نمایم.
مسعود بادین- نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل”