استان همدان از پیشتازان تزریق واکسن کرونا است
استان همدان از پیشتازان تزریق واکسن کرونا است

همدان- خبرنگار روزنامه جمله اولین جلسه شورای اداری استان همدان با حضور نمایندگان مجلس شواری اسلامی دراستان و مدیران کل ادارت به ریاست استاندار جدید همدان در سالن شهدای استانداری برگزار شد در این جلسه استاندار همدان اظهار داشت: استان همدان از پیشتازان تزریق واکسن کرونا است و بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار […]

همدان- خبرنگار روزنامه جمله
اولین جلسه شورای اداری استان همدان با حضور نمایندگان مجلس شواری اسلامی دراستان و مدیران کل ادارت به ریاست استاندار جدید همدان در سالن شهدای استانداری برگزار شد در این جلسه استاندار همدان اظهار داشت: استان همدان از پیشتازان تزریق واکسن کرونا است و بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار دُز واکسن در این استان تزریق شده است. علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه این موضوع موجب مهار ویروس کرونا شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مهار این بیماری منحوس، زندگی مردم به چرخه عادی برگردد. وی با تاکید بر اینکه برنامه محوری باید در سرلوحه کار ما قرار گیرد، افزود: برنامه عملیاتی سه ساله توسط استاندار پیشین تدوین شده و سند توسعه و تحول استان برای چهار سال آینده تدوین می‌شود. استاندار همدان با اشاره به اینکه کسب رضایت و رفع مشکلات مردم در زمینه اشتغال و تولید از تاکیدات رییس جمهوری است، ادامه داد: سرمایه گذاری در حوزه تولید از مهمترین سر فصل‌های کاری ما در استان همدان است.
قاسمی فرزاد بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در کنار وظایف خود باید با همه توان در خدمت تولید باشند و سرمایه گذاران را با احترام جذب کنند. وی با بیان اینکه حرکت به سمت مسیر تولید مشخص بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: در کنار تولیدات خوب کشاورزی، در استان با مشکلات آب و خشکسالی مواجه هستیم که باید با تغییر نوع کشت، اجرای کشت‌های گلخانه‌ای و آبیاری نوین مصرف آب در حوزه کشاورزی را مدیریت کنیم. استاندار همدان گفت: در حوزه کشت‌های گلخانه ای ریل گذاری‌های خوبی انجام شده که باید با استفاده از این ظرفیت به اهداف خود برسیم.
استاندار همدان با اشاره به مشکلات و اختلال در پمپ بنزین‌ها اظهار داشت: استان همدان ۹۶ جایگاه عرضه سوخت دارد که اکنون ۷۸ جایگاه آن فعال است و عرضه سوخت گازوئیل و بنزین را انجام می‌دهند. قاسمی فرزاد افزود: از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم که در این مدت با استقرار نیروهای خود نظم را در جایگاه‌های عرضه سوخت تامین کردند.