به نسل آینده امیدواریم
به نسل آینده امیدواریم
زنگ آغاز سال تحصیلی 1404-1403در نخستین روز پاییز و همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط رئیس سازمان صداوسیما در دبیرستان دخترانه دوره اول شاهد حجاب منطقه 13 تهران نواخته شد.

به گزارش جمله آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید، ضمن تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت، اظهار کرد: برای ما دانش‌ آموزان قدیم، حضور در مدرسه در روز اول مهر بسیار شیرین و یادآور خاطرات دوران مدرسه است چرا که قدر این دوران را بدانید که بعدها از آن به‌عنوان شیرین‌ ترین دوران زندگی‌ تان یاد خواهید کرد.

وی با اشاره به کلام امیرالمؤمنین (ع) با این مضمون که «خداوند رحمت کند شخصی را که بداند از کجا آمده، کجاست و به کجا خواهد رفت»، گفت: همه ما در هر مسئولیت و جایگاه اجتماعی که هستیم، باید نسبت به گذشته، حال و آینده خودمان  آگاهی داشته باشیم.

رئیس رسانه ملی ضمن مروری بر رشادت‌ها، ایثارگری و جان‌ فشانی‌ها شهدا، نخبگان، دانشمندان و مفاخر کشور در عرصه‌های گوناگون که امروز  کشوری امن، آرام و رو به پیشرفت را برایمان به ارمغان آورده‌اند، خاطرنشان کرد: در روزهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستیم که یادآور هشت سال رشادت و جوانمردی بزرگان ماست که از جان خود گذشتند، فلذا چند هفته گذشته در بازی‌ های المپیک و پاراالمپیک شاهد کسب افتخارات ورزشی در بالاترین سطوح بودیم ولو اینکه شما هم جزء کسانی هستید که مسیر را هموار و برای آینده کشور افتخار می‌ آفرینید.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی کشور، عنوان کرد: کشوری هستیم با استعدادهای درخشان، تاریخ ارزشمند، با موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد و تأثیر و نفوذ بین المللی و منطقه ای که در عرصه‌ های پیشرفت توفیقات بسیاری کسب کرده‌ است فلذا امروز ایران واژه‌ ای پرافتخار است چرا که آینده کشور نیز در دستان شماست و میراث‌ دار امانتی هستید که شهدا، دانشمندان، بزرگان و مفاخر کشور به شما سپردند.

جبلی در پایان گفت: نسل امروز نسلی آماده، بانشاط، مطلع، با دانش و آگاهی کامل نسبت به تحولات دانش و فناوری است که ما را نسبت به آینده کشور امیدوار می‌ کند.

به گزارش جمله آنلاین، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما ضمن گفت‌وگو با معلمان، در یکی از کلاس های درس مدرسه حجاب نیز حاضر شد و با دانش‌آموزان سخن گفت.