زرفارما، پیشتاز تولید مواداولیه درجه یک دارویی در ایران
زرفارما، پیشتاز تولید مواداولیه درجه یک دارویی در ایران
زرفارما، یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی و پژوهشی زر، به عنوان تولید کننده مواد اولیه صنایع دارویی، در نهمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ( ایران فارما ) درتهران حضور دارد.

بنابرگزارش روابط عمومی گروه زر، گروه صنعتی و پژوهشی زر که با برند تجاری زرفارما در نهمین نمایشگاه ایران فارما حضور یافته ، تولید کننده انواع اکسپینت های (ماده جانبی) دارویی شامل انواع نشاسته های دارویی، گلوکز دارویی، فروکتوز دارویی، نشاسته پری ژل و مالتودکسترین دارویی با گرید دارویی و منطبق با استاندارد GMP همراه با اخذ کد ای آر پی از سازمان غذا و دارو است.
بنابراین گزارش، زرفارما با توجه به پشتوانه فناوری موجود خود و استفاده از افراد متخصص و کارآمد در راستای توسعه محصولات دارویی، در حال انجام اقداماتی شامل راه اندازی خط تولید دکستروز انیدروز، دکستروز مونوهیدراد، سوربیتول، فروکتوز پودری و ویتامین c نیز هست .
زرفارما با نصب و راه اندازی کیلین روم یا اتاق ایزوله با رعایت اصول GMP دارویی در خط تولید و استفاده از دستگاه های به روز منطبق با استانداردهای دارویی برای آنالیز محصولات، راه اندازی و به روزکردن آزمایشگاه منطبق با استاندارد هایی که مورد تایید گروه ها و صنعت داروسازی است، گامهای موثری در مسیر کیفیت مطلوب داروسازان برداشته است.
زرفارما با حضور درنمایشگاه ایران فارما ، به دنبال معرفی محصولات است و خوشبختانه شرکت های بزرگ وگروه های بزرگ و به نام داروسازی، کیفیت محصولات و زیرساختهای زرفارما را تایید کرده اند .
زرفارما ضمن توجه به کیفیت مواد اولیه، امنیت در تامین دارو را به عنوان یک پدافند بسیار مهم در جامعه مد نظر قرار داده و مشکل تامین به موقع ، سریع و در دسترس را حل کرده و نه تنها مانع خروج ارز شده بلکه توانسته است ارز آوری هم داشته باشد.
زرفارما به عنوان زیرمجموعه پالایشگاه غلات زر امروز با پشتوانه صنعتی، برندینگ و بهره گیری از افراد به نام و سرآمد، توانسته درحوزه مواد اولیه داروسازی وارد شود و کشور را از ورود اکسپینت های دارویی بی نیاز کند .
غرفه زرفارما را در محل شبستان نمایشگاه مصلی تهران، از ۱۱ تا ۱۳ مهرماه و از ساعت ۹ تا ۱۶ ، به شماره H ۱۵۳ بازدید کنید و با دانش و محصولات تولیدی زرفارما بیشتر آشنا شوید.