فروشگاه رفاه همراه کودکان در دنیای دیجیتال
فروشگاه رفاه همراه کودکان در دنیای دیجیتال
فروشگاه‌ رفاه برای اولین بار در اقدامی متفاوت با همکاری سرویس بومینو به مناسبت هفته ملی کودک اقدام به توزیع ۴ گیگ اینترنت هدیه کرده است.

فروشگاه‌ رفاه با اتخاذ رویکردهای نوین مدیریتی و توسعه خدمات به مشتریان، برای اولین بار در اقدامی متفاوت با همکاری سرویس بومینو همراه اول به مناسبت هفته ملی کودک اقدام به توزیع ۴ گیگ اینترنت هدیه کرده است.

سرویس بومینو همراه اول ارائه دهنده اینترنت پاک ویژه سنین ۳ تا ۱۸ سال می باشد که بنابر سلیقه والدین ایرانی مناسب سازی شده و کودکان و نوجوانان باتوجه به نوع بسته انتخابی این سرویس می توانند به انواع محتوای آموزشی، سرگرمی و خدماتی شامل فروشگاه ها و تاکسی اینترنتی دسترسی داشته باشند.

مشتریان عزیز رفاه می‌توانند از ۲۰ تا ۲۶ مهر با خرید از شعبات سراسر کشور، کد دستوری ۴ گیگ اینترنت هدیه بومینو رفاه را در فاکتور خود مشاهده و نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایند.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه همواره در پی عمل به مسئولیت اجتماعی خود با مؤسسات مختلفی نظیر سازمان محیط‌زیست، سازمان اتیسم و … همکاری داشته است و امیدوار است با این اقدام گامی نوین در صیانت از کودکان و نوجوانان ایران زمین در فضای مجازی برداشته باشد.