به گزارش روزنامه جمله به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، از ابتدای ۷ اکتبر سال گذشته تاکنون نقش رسانهها بیش از هر عامل دیگری در تحولات جهانی اثرگذار و دست برتر مقاومت در رسانه با وجود صدها شهید خبرنگار و فعال رسانهای برای همگان عیان بوده و هست.
گفتنی است در داخل ایران هم گاهی تصورات و برداشتهای اشتباهی مطرح میشود که مخاطب ایرانی تمایلی به مباحث مقاومت نداشته و بیشتر در پی دیگر موضوعات است، حال آنکه دهها هزار پیامک مخاطب و هزاران پیام صوتی به برنامه و روابط عمومی صداوسیما چیزی غیر از این گزارههای تلقینی را اثبات میکند.
شایان ذکر است مخاطب ایرانی پذیرای روایت صحیح از اتفاقات بینالملل و تحولات روز دنیاست، بهشرط آنکه پرداخت مناسب به موضوعات صورت پذیرد، فلذا ملاحظاتی که در نوسان خط قرمز سازندگان آن اعم از عدم اتلاف وقت مخاطب، انتخاب با حساسیت با موضوعات، صحت سنجی پیش از انتشار و اجازه ابراز نظر و احساسات در قالب پویشها و نظرسنجیها است.
به گزارش جمله، «نوسان» که این روزها از شنبه تا سهشنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه دو میرود، میتواند نمونهای از گرهگشاییهایی رسانهای امروز ما باشد.