براساس ارزيابیهای هيأت داوران چهارمين جشنواره تبليغات ايران، روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای موفق به دريافت نشان شاهين طلايی و لوح سپاس شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابطعمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، چهارمین جشنواره تبلیغات ایران دوازدهم دی ماه جاری با شعار «خلاقیت، اثربخشی […]
براساس ارزيابیهای هيأت داوران چهارمين جشنواره تبليغات ايران، روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای موفق به دريافت نشان شاهين طلايی و لوح سپاس شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابطعمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای، چهارمین جشنواره تبلیغات ایران دوازدهم دی ماه جاری با شعار «خلاقیت، اثربخشی و حق انتخاب مشتری» در مركز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد. در این جشنواره، برترین آثار تبلیغاتی كشور در حوزههایی مانند برنامههای یكپارچه و جامع تبلیغاتی، بخش ویژه، تبلیغات چاپی و معماری تبلیغاتی، مطالعات و تحقیقات مرتبط با تبلیغات، طراحی برندینگ، تبلیغات دیجیتال، فعالیتهای ترویجی روابطعمومی، تبلیغات دیداری و شنیداری، تبلیغات محیطی، تبلیغات مستقیم و حمایتی و ترویج فروش، مسئولیت اجتماعی و شبكههای اجتماعی بررسی و بخشهای برگزیده هر حوزه انتخاب و معرفی شدند. براساس این گزارش، در این جشنواره دكتر سلطانیفر معاون امور مطبوعاتی و اطلاعرسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید، صاحبنظران و فعالان حوزه تبلیغات و روابطعمومی، بازاریابی و فروش برندها حضور داشتند. در این جشنواره از میان ۳۵۰ اثر و فعالیتهای تبلیغاتی، ۴۵ اثر برگزیده شدند كه براین اساس، روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای در بخش »فعالیتهای روابطعمومی» شاخه «فعالیتهای متعارف روابطعمومی» رتبه نخست را كسب كرد و اینفوگرافیك طراحی شده درخصوص روشهای دریافت شكایتها و كشف تخلف در بخش حمل و نقل جادهای به عنوان اثر برگزیده سازمان مورد تقدیر قرار گرفت. لازم به ذكر است، روابطعمومی ادارهكل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اصفهان موفق به دریافت جایزه كریستال و دیپلم افتخار در بخش «فعالیتهای متعارف روابطعمومی» و روابطعمومی ادارهكل راهداری و حمل و نقل جادهای استان لرستان موفق به دریافت جایزه كریستال و دیپلم افتخار در بخش «تبلیغات فرهنگی» شدند.