یک فعال سیاسی اصلاحطلب گفت: همه مسئولین کشور باید یک بار دیگر قوانین صداوسیما که چهل سال پیش نوشته شده است را با توجه به تغییر و تحولات عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات بازنگری کنند. محمود میرلوحی با بیان اینکه کنش سیاستمداران با رسانه نیازمند تغییر است، اظهار کرد: با گسترش حوزه ارتباطات و […]
یک فعال سیاسی اصلاحطلب گفت: همه مسئولین کشور باید یک بار دیگر قوانین صداوسیما که چهل سال پیش نوشته شده است را با توجه به تغییر و تحولات عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات بازنگری کنند.
محمود میرلوحی با بیان اینکه کنش سیاستمداران با رسانه نیازمند تغییر است، اظهار کرد: با گسترش حوزه ارتباطات و ایجاد رسانههای ماهوارهای و مجازی، دانش ارتباطات نسبت به گذشته خود دگرگون شده است.
وی ادامه داد: ما فکر میکنیم فقط حوزه ریاضیات علم است در حالی که ارتباطات یکی از علوم بسیار مهم جامعه جهانی امروز است. امروز در دنیا بر اساس چارچوبهای منطقی و علمی شبکههای بزرگ، ماهوارهها و روزنامهها را مدیریت میکنند.
میرلوحی خاطرنشان کرد: با توجه به علم ارتباطات است که نه تنها از لحاظ مالی رسانهها پیشرفت میکنند بلکه سیاستورزان از رسانه جهت سلطه استفاده میکنند.






































































































































































































