به گزارش خبرنگار جمله ، حمیدرضا نامداری با اعلام این مطلب بیان کرد: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز، با به حداقل رساندن قطع جریان و یا افت فشار آب در سطح استان،شاهد افزایش ۲۵ درصدی رضایت مشترکین از خدمات مجموعهای باشیم.
وی با تاکید بر اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق طی تابستان ۱۴۰۳ به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تامین آب نبوده ، تاکید کرد: بخش عمده ای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکین به دلیل نوسانات و حوادث موجود در حوزه تامین برق چاه های استان بوده است.
وی افزود: از تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور بهبود خدمات رسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین ، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیاء و تجهیز چاه، ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه های آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج ، اقدامات اصلاحی در شبکه های آبرسانی اجرایی شد.
نامداری در خاتمه تصریح کرد: پیرو ارتباط مستقیم مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز (مرکز ۱۲۲) ، شاهد افزایش رضایت ۳۷ درصدی مشترکین در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب ،افزایش ۲۴ درصدی از نحوه برخورد اکیپ های رفع حوادث و افزایش ۲۵ درصدی از روند پاسخگوئی و رفتار کارشناسان مرکز ۱۲۲ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته می باشیم.
- نویسنده : نگار اصغری