مدیر امور توزیع نیروی برق گنبدکاووس با تاکید برضرورت مصرف بهینه برق در فصل تابستان، خاطرنشان کرد: چنانچه مشترکان اداری و خانگی ۱۰ درصد صرفه جویی داشته باشند، ۲۰ درصد تخفیف در هزینه های مصرفی برق می گیرند. محمدعلی عربگلو گفت: با توجه به تعرفه گرمسیری درجه سه در گنبدکاووس و میل به مصرف بالای […]

مدیر امور توزیع نیروی برق گنبدکاووس با تاکید برضرورت مصرف بهینه برق در فصل تابستان، خاطرنشان کرد: چنانچه مشترکان اداری و خانگی ۱۰ درصد صرفه جویی داشته باشند، ۲۰ درصد تخفیف در هزینه های مصرفی برق می گیرند.

محمدعلی عربگلو گفت: با توجه به تعرفه گرمسیری درجه سه در گنبدکاووس و میل به مصرف بالای مشترکان که افزون بر سه برابر میانگین ایام عادی است، مدیریت بهینه مصرف برای جلوگیری از خاموشی های احتمالی ضروری است.