نماهنگ رونمایی از پوستر روز ملی صادرات
نماهنگ رونمایی از پوستر روز ملی صادرات
آیین رونمایی از پوستر بیست‌و هشتمین روز ملی صادرات، باحضور اعضای ستاد روز ملی صادرات برگزار شد.

آئین رونمایی از پوستر روز ملی صادرات با حضور سیدمحمدصادق قنادزاده معاون ارتقای کسب‌وکارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت ایران و اعضای ستاد روز ملی صادرات ۴ مهر برگزار شد.
در همین رابطه محمد رحیمی دبیرستاد روز ملی صادرات، گفت: هر سال روز ملی صادرات با یک شعار مشخص معرفی می‌شود؛ به همین منظور شعار بیست‌ و هشتمین روز ملی صادرات، “صادرات غیرنفتی؛ راهکار رونق و توسعه” تعیین و طراحی شده است.
این مقام مسئول در تفسیر مفاهیم مندرج در پوستر روز ملی صادرات، گفت: در پوستر امسال، ۳ مفهوم تجارت با دنیا، جایگاه صادرات غیرنفتی در توسعه و معرفی ۲۹ مهر به عنوان روز ملی صادرات گنجانده شده است.
دبیر ستاد روز ملی صادرات با بیان اینکه در پوستر روز ملی صادرات، نقشه ایران در کره زمین برجسته شده است، تصریح کرد: مسیرهای صادراتی، که به‌عنوان الگو دیده شده‌اند؛ معرف تاکید بر تجارت بین‌المللی است .
دبیر ستاد روز ملی صادرات بابیان اینکه در پوستر امسال بر جایگاه صادرات غیرنفتی تاکید و تمرکز شده است، گفت: شعار امسال با همین رویکرد انتخاب شده است و نشان می دهد که رشد صادرات غیرنفتی می‌تواند در همه عرصه‌ها از جمله تولید و رویه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی توسعه و تغییر ایجاد کند. به نظر می‌رسد تعامل با دنیا از جمله راهکارهای تجاری است که زمینه‌ها و بستر توسعه داخلی و گسترش روابط بین‌المللی را فراهم می‌کند.
رحیمی با اشاره به جانمایی تندیس روز ملی صادرات در پوستر سال جاری، گفت: تندیس روز ملی صادرات، به‌ عنوان نمادی از روز ملی صادرات که در تقویم رسمی کشور ثبت شده و نمادی از تقدیر از صادرکنندگان برتر است نشان داده شده است.
گفتنی است آیین روز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه و ممتاز ملی به رسم هر سال، ۲۹ مهر سال جاری نیز باحضور مقامات عالی کشور، فعالان بخش خصوصی برگزار خواهد شد.