رئیس هیات مدیره شرکت بیمه دانا با تأکید برضرورت افزایش سرمایه این شرکت به منظور ارتقای ظرفیت نگهداری ریسک و بهره‌مندی از ظرفیت قبولی اتکایی، از تحقق ۳۰ درصدی بودجه در سه ماه اخیر خبر داد. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، دکتر رضا جعفری در جلسه شورای مدیران با تشریح عملکرد و مصوبات […]

رئیس هیات مدیره شرکت بیمه دانا با تأکید برضرورت افزایش سرمایه این شرکت به منظور ارتقای ظرفیت نگهداری ریسک و بهره‌مندی از ظرفیت قبولی اتکایی، از تحقق ۳۰ درصدی بودجه در سه ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، دکتر رضا جعفری در جلسه شورای مدیران با تشریح عملکرد و مصوبات هیأت مدیره گفت : با ورود مجدد دکتر کاردگر به شرکت ، شاهد تحولات مثبت و امیدوارکننده‌ای بودیم که تحقق۳۰ درصدی بودجه درفصل پائیز یکی از تحولات مثبت به شمار می‌رود .

وی افزود : این در حالی است که در ۶ ماه اول سال جاری مجموعاً ۴۷ درصد بودجه محقق شده بود، اما در مدت یاد شده به طور متوسط هر ماه ۱۰ درصد از بودجه پیش بینی محقق شده است .

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اظهار داشت : همچنین در ۹ ماه اخیر، متوسط رشد آماری شرکت به ۲۹ درصد رسیده که ناشی از رشد ۵۵ درصدی فروش در سه ماهه اخیر است .

دکتر جعفری ، ضرورت تقویت حس کارمحوری و نهادینه شدن آن در تمامی ابعاد شرکت را مورد تأکید قرارداد و ابراز امیدواری کرد : با اقدامات انجام شده و تقویت حس همکاری و همدلی ، کارنامه مطلوب و امیدوارکننده‌ای به سهامداران شرکت ارائه شود .

وی تشکیل کمیته‌های ریسک ، جبران خدمات کارکنان ، تطبیق مقررات و حسابرسی داخلی که مورد تأکید اساسنامه حاکمیت شرکتی است، را از اقدامات مهم و مثبت اخیر بر شمرد .

وی افزود : این کمیته‌ها تصمیمات و اقدامات خوبی را در جهت بهبود وضعیت شرکت در ابعاد مختلف اتخاذ خواهد کرد که در  بعد منابع انسانی ،تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی و تدوین نظامنامه جامع منابع انسانی بمنظور انضباط بخشی حوزه مذکور و در بعد مدیریت ریسک، تشکیل پرتفوی مناسب و اقتصادی  از موارد مهمی بوده که توسط این کمیته‌ها تاکنون اتخاذ تصمیم شده است .

رئیس هیأت مدیره بیمه دانا تأکید کرد : در طول ۹ ماه اخیر مجموعاً ۳۸ جلسه رسمی هیأت مدیره برگزار شده که درآن ۲۵۱ دستور کار مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت از بین آنها ۱۸۸ بند مصوب شده که ۱۰۲ مصوبه آن در حوزه فنی و حقوقی ، ۶۶ مصوبه در حوزه اقتصادی و مالی، پشتیبانی و  اداری  و ۲۰ مصوبه دیگر نیز در حوزه سیاستگذاری بوده است .

 

 

بیمه ایران نماینده فروش بیمه زندگی جذب می کند

شرکت سهامی بیمه ایران باهدف توسعه بیمه های زندگی و در چارچوب مفاد آیین نامه شماره ۹۶ شورایعالی بیمه، نسبت به جذب نمایندگان فروش بیمه زندگی در سراسر کشور اقدام می کند.

محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران با اعلام این خبر افزود در راستای اجرای مفاد قانون برنامه ششم توسعه و باهدف دستیابی به افزایش ۵۰ درصدی سهم بیمه های زندگی بر مبنای سال پایه اجرای قانون مذکور، بادستور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، شورای راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران با تنظیم و ابلاغ ضوابط جذب نمایندگان بیمه جدید در رشته بیمه های زندگی ،امور آموزش،مصاحبه و جذب نمایندگان را به صورت غیرمتمرکز و از طریق مراکز استانها انجام می دهد.

 

وی با تاکید بر اینکه تمامی متقاضیان با حداقل مدرک دیپلم هم میتوانند بعنوان نماینده بیمه جذب شوند شرایط مهیا شده توسط بیمه ایران را فرصتی استثنایی برای علاقمندان به فعالیت در صنعت بیمه کشور و زمینه و بستری مناسب برای اشتغالزایی و کارآفرینی جوانان کشور دانست.

 

زاهدنیا اضافه کرد با هدف تعامل ،آموزش،هدایت و کنترل نمایندگان بیمه زندگی از خدمات نمایندگان کل جنرال که تخصص و شرایط لازم را دارند هم استفاده می شود تا بدین ترتیب سرعت عمل لازم در ارائه خدمات صدور با روش دوکدینک و برقراری الگو و مدل سازمان فروش تخصصی فراهم گردد.

 

معاون فنی بیمه ایران با اعلام اینکه در استراتژی فنی بیمه ایران مقرر شده بیمه های زندگی در سهم پرتفوی شرکت رتبه دوم را به خود اختصاص دهد، تصریح کرد افتتاح ساختمان ستاد راهبردی بیمه های زندگی بیمه ایران از برنامه های پیش روی شرکت در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

زاهدنیا در مورد نحوه ثبت نام از متقاضیان نمایندگی تخصصی گفت: متقاضیان محترم میتوانند با مراجعه به پورتال بیمه ایران به نشانی:www.iraninsurance.ir     وارد قسمت «خدمات الکترونیک» شوند و گزینه «ثبت و پیگیری نمایندگی فروش بیمه زندگی» را انتخاب نمایند.

 

وی در خاتمه با اشاره به افزایش سهم بیمه های زندگی بیمه ایران از ۴ درصد به ۵/۸ درصد و برند متمایز و پشتوانه فنی، مالی و سرمایه گذاری بیمه ایران،تنوع در محصولات و خلاقیت و نوآوری بیمه ایران را در کنار باور و اعتماد نیرومند عامه مردم، عامل اساسی و رمز ماندگاری ،اقتدار و مقبولیت این شرکت ۸۴ ساله دانست.