بانک کشاورزی در ارزیابی استانداری مرکزی که با موضوع حمایت از حقوق مصرف کننده صورت گرفت، موفق به کسب رتبه «سطح یک» شد. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی موضوع ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۶، بانک کشاورزی بر اساس […]

بانک کشاورزی در ارزیابی استانداری مرکزی که با موضوع حمایت از حقوق مصرف کننده صورت گرفت، موفق به کسب رتبه «سطح یک» شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی موضوع ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال ۱۳۹۶، بانک کشاورزی بر اساس مستندات جدول شاخص‌های ارزیابی استانداری مرکزی، موفق به کسب ۱۰۰ درصد امتیازات و رتبه «سطح یک» حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این استان شد.

براساس این گزارش، سید علی آقازاده استاندار مرکزی نیز با ارسال لوح از مدیر و کارکنان شعب بانک کشاورزی در این استان تشکر وقدردانی کرد.