یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ | 13 محرم 1448 Sunday, 28 June , 2026
دو و میدانی و آبروی برباد رفته! ورزشکارارانی از جنس … ۱۳ خرداد ۱۴۰۴

دو و میدانی و آبروی برباد رفته! ورزشکارارانی از جنس …

بیست و ششمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا، شنبه بعد از پنج روز رقابت حدود 2 هزار ورزشکار از 43 کشور به میزبانی شهر گومی کره جنوبی به پایان رسید و ایران با 15 ورزشکار در این مسابقات حضور داشت و توانست با کسب 2 طلا و یک نقره به کار خود پایان بدهد. حسن تفتیان، مهدی پیرجهان، مسعود کامران، علی امیریان، سید امیر زمان‌پور، مهدی هفت چشمه، محمدرضا طیبی، حسن عجمی، بهنام شیری، علی فتحی گنجی، حسین رسولی، مریم طوسی، ریحانه مبینی، ملیکا نوروزی و فاطمه محیطی‌زاده، 15 ورزشکار ملی‌پوش کشورمان بودند که در بین آنها طیبی و مبینی به مدال طلا در پرتاب وزنه و پرش طول و امیریان به مدال نقره در دیو 400 متر دست یافتند.