یکشنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۵ | 13 محرم 1448 Sunday, 28 June , 2026
در هر تیمی بودم دوست داشتم پرسپولیس قهرمان شود! ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
شکارچیان اخلاق

در هر تیمی بودم دوست داشتم پرسپولیس قهرمان شود!

فوتبال ما به طرز تهوع‌آوری بی‌اخلاق و بی‌کیفیت شده است.مدیران و بازیکنانش ادعای حرفه‌ای بودن دارند اما نه تماشاگر از بازی آنها لذت می‌برد نه آقایانِ مدعی چه در تیم ملی چه همراه با تیم باشگاهی می‌توانند افتخاری کسب کنند. سالهاست تیم ملی فوتبال کشورمان فقط به جام جهانی صعود می‌کند و دیگر هیچ! سالهاست در همان مرحله اول حذف می‌شود اما آنها که منفعتی در فوتبال دارند حتی از یک تساوی تیم ملی برابر تیمی که فقط نام کشورش شنیدنی است اما در فوتبال حرفی برای گفتن ندارد هم حماسه سازی می‌کنند، از شکست خفیف هم تقدیر می‌کنند، از جام جهانی حذف می‌شویم و به تمام اعضای تیم ملی خودروی گران قیمت چند میلیاردی پاداش می‌دهند.