پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ | 10 محرم 1448 Thursday, 25 June , 2026
مسئولیت‌پذیری، شرط بقا در دستگاه اجرایی است ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
فرماندار بهشهر :

مسئولیت‌پذیری، شرط بقا در دستگاه اجرایی است

فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه شورای اداری شهرستان با بیانی قاطع و شفاف، پایان عصر بی‌تفاوتی و سستی را اعلام کرد و به مدیران دستگاه‌های اجرایی هشدار داد که تنها مسئولیت‌پذیری و حضور فعال در میدان خدمت، شرط بقا و موفقیت در مسیر توسعه شهرستان است. بنابراین مدیرانی که از وظایف خود غافل شوند یا بهانه‌جویی کنند، جایی در نظام مدیریتی نخواهند داشت و تأکید نمود که پاسخگویی به مردم و پیگیری مشکلات، اصلی غیرقابل چشم‌پوشی است.