سه شنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۵ | 8 محرم 1448 Tuesday, 23 June , 2026
انحراف در اجرای «ماده ۲۸» ۲۶ فروردین ۱۴۰۴
تحلیل «جمله» بر ماجرای تنبیه و تعرض دانش‌آموزان توسط معلم در استان تهران و بررسی ریشه آن؛

انحراف در اجرای «ماده ۲۸»

آموزش و پرورش یک نهاد حاکمیتی است و کارکنان صف و ستاد در این نهاد به‌خوبی می‌داند صرف نظر از این دولت و آن دولت، ارزشمندترین و پاک‌ترین سرمایه کشور را در دست خود دارند و باید مانند جان شیرین از این سرمایه که قرار است آینده کشور را بسازند، صیانت کنند و عموماً نیز چنین است و ندرتاً خبری از تنبیه یا رفتار غیرانسانی با آینده‌سازان توسط معلمان رسانه‌ای می‌شود و اتفاقاً خوب است که می‌شود و دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی با آن برخورد می‌کنند تا حتی از روی سهو هم به عزت نفس نسل آینده‌ساز خدشه‌ای وارد نشود.