پنج شنبه, ۴ تیر , ۱۴۰۵ | 10 محرم 1448 Thursday, 25 June , 2026
فیبرنوری ایرانسل به استان مرکزی رسید ۱۹ آبان ۱۴۰۲

فیبرنوری ایرانسل به استان مرکزی رسید

با امضای تفاهم‌نامه پروژه فیبرنوری بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و شهرداری اراک و با حضور وزیر ارتباطات، عملیات اجرایی شبکه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارهای ایرانسل در این استان آغاز شد.