برگزاری دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار در مشهد
برگزاری دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار در مشهد
دومین همایش تخصصی توسعه ارتباطات کسب و کار بهمن ماه امسال به همت خانه روابط عمومی رستا در مشهد برگزار می‌شود‌.

مدیرعامل خانه روابط عمومی رستا با اعلام این خبر، گفت: حضور اساتید و کارشناسان برجسته ارتباطات کسب و کار به شرکت‌کنندگان در همایش رستا ۲ این امکان را می‌دهد تا از تجربیات ارزشمند و دانش روز روابط عمومی، تبلیغات، برندسازی و بازاریابی بهره‌مند شوند.

مهدی آقاسی‌زاده درباره موضوعات مورد بحث در دومین همایش تخصصی توسعه کسب و کار، خاطر نشان کرد: طراحی کمپین های تبلیغاتی هنرگرا، هوش مصنوعی و ارتباطات بازاریابی، مدیریت برند شخصی و کارفرمایی، توسعه فردی و مدیریت کسب و کار، مسوولیت اجتماعی، نسل Z و آینده نگری ارتباطات برند از جمله محورهای موضوعی رستا ۲ خواهد بود.

دبیر اجرایی سلسله رویدادهای سراسری توسعه ارتباطات کسب و کار ایران، ادامه داد: دومین همایش رستا به بررسی و ارائه راهکارهای نوین در حوزه‌های بین رشته‌ای علوم اجتماعی و اقتصادی می‌پردازدو به عنوان یک پل ارتباطی میان ایده‌ها و تجربیات مختلف عمل خواهد کرد.

او ادامه داد:  این همایش میزبان فعالان صنایع ساختمانی، بانک و بیمه، فناوری‌های مالی (فین تک)، پوشاک، مبلمان، لوازم جانبی (اکسسوری) و گردشگری، شرکت‌های دانش بنیان و فعالان اکوسیستم اقتصاد دیجیتال خواهد بود.

آقاسی‌زاده تصریح کرد: مسوولان نهادهای دولتی، عمومی و انجمن های خصوصی اقتصادی، مدیران آژانس‌های روابط عمومی، برندینگ، فروش، بازاریابی و تبلیغات و  برخی از سفرا و رایزنان اقتصادی کشورهای منطقه نیز جزو مخاطبان و میهمانان ویژه این رویداد هستند.

شایان ذکر است؛ نخستین همایش از سلسله رویدادهای رستا با همکاری باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو در ایران، خردادماه گذشته با حضور و سخنرانی چهره های شاخص علمی و اجرایی ارتباطات و روابط عمومی ایران در هتل بین المللی پردیسان شهر مشهد برگزار و مورد استقبال گسترده مخاطبان واقع شده بود‌.