در نمای بالایی سری ۷ بازطراحی شده ۲۰۲۰ شاهد یک جلوپنجره بزرگ کرومی هستیم، که مقایسه با نسل‌های قبل بیش از حد بزرگ به نظر می‌رسد. خودروی به نمایش درآمده در اصل یک مدل نوک مدادی ۷۵۰ Li با فاصله محوری افزایش یافته است. سپر و گلگیرها نیز برای تطابق بیشتر با جلو پنجره بزرگ […]

در نمای بالایی سری ۷ بازطراحی شده ۲۰۲۰ شاهد یک جلوپنجره بزرگ کرومی هستیم، که مقایسه با نسل‌های قبل بیش از حد بزرگ به نظر می‌رسد.
خودروی به نمایش درآمده در اصل یک مدل نوک مدادی ۷۵۰ Li با فاصله محوری افزایش یافته است. سپر و گلگیرها نیز برای تطابق بیشتر با جلو پنجره بزرگ و مستحکم‌تر به نظر می رسند. جلو پنجره غول پیکر خودرو با نوارهای کرومی احاطه شده و از دو طرف به چراغ‌های کشیده و باریک LED تطبیقی می‌رسد.
این جلو پنجره بیش از حد بزرگ درآمده و برخی آن را ۴۰ درصد بزرگتر از نسل‌های کنونی ‌می‌دانند. به همین دلیل این ابعاد مورد انتقاد برخی از کارشناسان دنیای خودرو شده است.
تغییرات در چراغ‌ها به نمای عقب نیز می‌رسد. چراغ های نمای انتهایی نیز باریک‌تر و کشیده‌تر از نسل‌های کنونی از آب درآمده و یک رشته LED باریک به سنت خودروهای مدرن امروزی آنها را به هم وصل می‌کند. برای هماهنگی نمای عقب با روبه روی خودرو رگه‌های کرومی نیز در انتهای خودرو به ویژه روی اگزوزها دیده می‌شود.
در زیر درب موتور شاهد یک نسخه ۴٫۴ لیتری V8 توئین توربو هستیم که پیشتر در سری ۸ شاهد آن بودیم. این موتور توانی حدود ۵۳۰ اسب بخار داشته و گشتاورش به ۷۵۰ نیوتن متر می‌رسد. موتور از طریق سیستم انتقال قدرت XDrive نیرویش را به چهارچرخ انتقال داده و برای شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت تنها به ۳٫۹ ثانیه زمان نیاز دارد.