بیمه پارسیان برند محبوب مصرف كنندگان شد
بیمه پارسیان برند محبوب مصرف كنندگان شد

در هشتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، تندیس زرین برند محبوب در گروه بیمه های عمرو سرمایه گذاری به شرکت بیمه پارسیان تعلق گرفت. به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در اختتامیه این جشنواره که با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آن ها در محل سالن همایش […]


در هشتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، تندیس زرین برند محبوب در گروه بیمه های عمرو سرمایه گذاری به شرکت بیمه پارسیان تعلق گرفت.
به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در اختتامیه این جشنواره که با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آن ها در محل سالن همایش های صداوسیمای ج.ا.ا برگزار شد، طبق اعلام دبیرخانه جشنواره در نظرسنجی گسترده ای که در سطح ملی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا/خدمات از طرف مصرف کنندگان صورت پذیرفت، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند.
براساس نتایج بدست آمده از آرای مردمی، برندهایی که در هر گروه بالاترین تعداد آرای را دریافت کرده باشند، به عنوان محبوب ترین برند گروه کالای موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت می کنند که در گروه بیمه های عمروسرمایه گذاری، این تندیس به بیمه پارسیان و دو شرکت بیمه دیگر تعلق گرفت.
خدمات مناسب، مشتری مداری، احترام به حقوق مشتریان و میزان هواداری در میان جامعه مصرف کنندگان از جمله شاخص های مورد نظر برگزار کنندگان این جشنواره در نظرسنجی ها بود که بر این اساس نیز آرای مردمی به برندهای محبوب اختصاص یافت.

 

 

تقدیر مدیرعامل بیمه رازی از خدمات سندیکای
بیمه گران
علی جباری مدیرعامل بیمه رازی طی پیامی از خدمات دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پیگیری واکسن کرونا برای کارمندان خدوم صنعت بیمه تشکر کرد.
علی جباری مدیرعامل بیمه رازی طی پیامی از خدمات دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در پیگیری واکسن کرونا برای کارمندان خدوم صنعت بیمه تشکر کرد.
دکتر جباری در این پیام ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه کادر درمان و پزشکان در راستای ارتقای سلامت جامعه و آرزوی توفیق روز افزون و بهروزی برای ایشان در تمام عرصه های خدمت ؛ از پیگیریهای مجدانه و مستمر سندیکای بیمه گران ایران و اخذ مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت واکسیناسیون کارکنان و فعالان صنعت بیمه در سراسر کشور و همچنین فراهم آمدن امکان دریافت آنی نوبت در سامانه تقدیر و این خدمت شایسته را ارج نهاد.
گفتنی است در اجرای این طرح در مرحله نخست، کارکنانی که بیشتر از سایرین در معرض خطر هستند واکسینه خواهند شد و متعاقبا واکسیناسیون سایر کارکنان و فعالان صنعت بیمه در برنامه پیگیری سندیکا قرار دارد.

رشد ۴۲ درصدی درآمد بیمه سینا در پنج ماهه امسال
مدیرعامل بیمه سینا از رشد ۴۲ درصدی درآمد این شرکت در پنج ماهه ابتدای امسال خبر داد.
دکتر رضا جعفری با بیان اینکه در این دوره پنج ماهه با تلاش همکاران ستاد، شعب و نمایندگان سراسر کشور، مجموع درآمدها به رقمی بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال رسید، افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشدی معادل ۴۲ درصد داشته است.
وی اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده ۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده و نسبت خسارت‌ نیز با توحه به رسیدگی به روز پرونده‌های خسارتی ۴۹ درصد بوده است.
دکتر جعفری تصریح کرد: سود خالص حاصل از فعالیت‌های شرکت نیز تا پایان مردادماه به عدد ۲ هزار و ۶۵۷ میلیارد ریال رسیده است که جای تقدیر دارد.
وی گفت: هدف‌گذاری صحیح و دقت در انتخاب ریسک‌های مناسب در بازار بیمه و سرمایه موجب بهبود و رشد شاخص‌های مالی و فنی و سرمایه‌گذاری‌های بیمه سینا شده است و با این اوصاف، پیش‌بینی می‌شود که مجموع درآمدهای عملیاتی در پایان امسال از مرز ۳ هزار میلیارد تومان فراتر رفته و سود قابل توجهی در نیمه دوم امسال در انتظار سهامداران و ذینفعان این شرکت خواهد بود.

انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ۱۵ شهریورماه برگزار می شود
انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه سالجاری در سالن اجتماعات بیمه مرکزی برگزار خواهد شد.
سندیکای بیمه گران ایران روز ۱۸ مرداد ماه امسال  در اطلاعیه ای اعلام کرد که افراد واجد شرایط مندرج در اساسنامه سندیکا که تمایل به احراز سمت دبیر کلی سندیکا را دارند، می‌توانند رزومه خودرا به همراه برنامه کاری تا ۶ شهریورماه به دبیرخانه سندیکا تحویل دهند.
برای انتخاب دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در این دوره، سید محمد کریمی دبیر کل فعلی سندیکای بیمه گران ایران، عزیزالله مختاری و رسول ساجدی ثبت نام کرده اند.
در دعوت نامه‌ای که سندیکای بیمه گران  برای اعضای شورای عمومی ارسال کرده آمده است که  انتخاب دبیرکل سندیکا روز دوشنبه هفته آینده ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات بیمه مرکزی برگزار خواهد شد.
پیشتر، محمد باباکردی، دبیرکارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران ایران، به چابک آنلاین گفته بودکه دوره اخیر سندیکای بیمه‌گران یکی از بهترین دوران‌های این سندیکا است چراکه ارتباط با نهادهای ناظر و سازمان‌های دولتی بسیار قوی‌تر شده و مصوبات کارگروه‌ها جدی‌تر پیگیری می‌شود.