تحليل نکات فنی پروژه و ضرورت بهسازی به‌موقع این باند
تحليل نکات فنی پروژه و ضرورت بهسازی به‌موقع این باند

جلسه کنترل پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه بين‌المللی مهرآباد با حضور رئيس هيات مديره و مديرعامل‌ شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوايي ايران، رييس سازمان نظام اجرايی سازمان برنامه و بودجه کشور و هيات همراه در دفتر مديرعامل شرکت برگزار شد. این جلسه با ارائه گزارش روند اجرای پروژه و راهکارهای تسریع در انجام بزرگترین پروژه فرودگاهی […]

جلسه کنترل پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه بين‌المللی مهرآباد با حضور رئيس هيات مديره و مديرعامل‌ شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوايي ايران، رييس سازمان نظام اجرايی سازمان برنامه و بودجه کشور و هيات همراه در دفتر مديرعامل شرکت برگزار شد.
این جلسه با ارائه گزارش روند اجرای پروژه و راهکارهای تسریع در انجام بزرگترین پروژه فرودگاهی کشور در سال ۱۴۰۰ آغاز شد و با ارائه گزارشی از فرودگاه مهرآباد و لزوم بهسازی باند ۲۹ چپ، به‌عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور ادامه یافت.
سیاوش امیرمکری در ابتدای نشست، ضمن خوشامدگویی به مدعوین، درباره اهمیت باند ۲۹ چپ مهرآباد و لزوم بهسازی این باند گفت: در طول سال گذشته تلاش زیادی برای هماهنگی در خصوص مهیا ساختن شرایط بهسازی باند ۲۹ چپ انجام گرفته است تا پروژه در زمان تعیین شده آغاز و مطابق برنامه زمان‌بندی به پایان برسد.
پس از سخنان مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، گزارشی از روند اجرا توسط راهبر فرودگاه مهراباد،معاون عمليات فرودگاهي ،مشاور کارفرما و مدیرعامل گروه مشارکت ارائه شد.
نحوه انجام مطالعات و طول مدت مطالعات، نحوه استخراج طرح بهسازی، برنامه زمانبندی پروژه و …از موضوعاتی بود که به اطلاع اعضای جلسه رسانده شد.
سپس برخی از نکات فنی پروژه و نحوه اجرای آن در جلسه پرسش و پاسخ بین مشاور کارفرما، گروه مشارکت و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار انجام گرفت. بازدید از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ نیز برنامه پایانی این رویداد بود.

باند ۲۹ چپ مهرآباد، آبروی نظام مهندسی کشور است
در ادامه این جلسه، از باند۲۹ چپ بازدید به‌عمل آمد. رییس سازمان نظام اجرایی برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ بیان داشت: این پروژه مورد ارزیابی افراد مختلف قرار خواهد گرفت و قطعا آبروی نظام مهندسی کشور خواهد بود.