سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: اقداماتی که در حوزه فناوری اطلاعات انجام میشود در نهایت باید تسهیل خدمت به مردم را به دنبال داشته باشد و در شعب و مراکز درمانی شاهد رضایتمندی مردم از خدمات باشیم. دکتر میرهاشم موسوی در جلسهای با مدیران حوزه فناوری اطلاعات و آمار این سازمان اظهار داشت: خدمات غیرحضوری […]
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: اقداماتی که در حوزه فناوری اطلاعات انجام میشود در نهایت باید تسهیل خدمت به مردم را به دنبال داشته باشد و در شعب و مراکز درمانی شاهد رضایتمندی مردم از خدمات باشیم.
دکتر میرهاشم موسوی در جلسهای با مدیران حوزه فناوری اطلاعات و آمار این سازمان اظهار داشت: خدمات غیرحضوری را باید به نحو صحیح و پایدار به جامعه هدف ارائه دهیم و یکپارچگی بین سامانههای خدمات الکترونیک باید ایجاد شود تا کارکنان و ارائه دهندگان خدمت بتوانند با شرایط بهتری پاسخگوی مردم باشند.
وی با تأکید بر اینکه فناوری اطلاعات زیربنای حرکت و تحول در سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: ما مسائل جاری و مشکلات حوزه فناوری اطلاعات را بررسی میکنیم تا به برنامه قابل فهم مشترک برسیم.
موسوی ادامه داد: داشتن برنامه قابل فهم مشترک به این معنی است که فناوری زیرساخت تحول باشد و برای همه اجزای سازمان برنامه جامع، واضح و قابل ارزیابی ارائه دهد تا در همه واحدهای سازمان برنامه مشخص و مدون داشته باشیم و بدانیم کجا هستیم و میخواهیم به کجا برسیم.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه تأثیر برنامههای بخشی و اهداف و خواستههای هر حوزه باید در کل سازمان بررسی شود و به نقطه مشترک در مجموعه سازمان برسیم، گفت: فناوری اطلاعات را پیشران حکمرانی و تحول در سازمان میدانیم و اگر اساس کار تحول در سازمان باشد فناوری را نباید ابزار بلکه پیشران تحول بدانیم. موسوی با تأیید اینکه در حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی کارهای ارزشمندی انجام شده است، گفت: ارزیابی ما این است که سازمان در این حوزه به بلوغ نسبی رسیده است و البته ظرفیتهای زیادی نیز وجود دارد و این سازمان باید در برابر تحولات اجتماعی و محیط بیرونی امکان تحول و سازگاری داشته باشد و در زمان مناسب بتواند با شرایط جدید تطبیق یابد و در حوزه فناوری اطلاعات این موضوع اهمیت مضاعف دارد.