مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه برفناوری بهروز و دانش فنی نیروهای خود ، کیفیسازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد. فریدون کاظمی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه توسعه کیفی نمایندگان که در سال جاری […]
مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه برفناوری بهروز و دانش فنی نیروهای خود ، کیفیسازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد.
فریدون کاظمی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه توسعه کیفی نمایندگان که در سال جاری طبق برنامههای مدیریت عالی مجموعه، توجه و فعالیت محوری شرکت بیمه رازی حول نمایندگان فروش است با طرحی بهروز و اختصاصی به ارزیابی نمایندگان فروش در سراسر کشور پرداخته است.
او ادامه داد: در طرح اخیر معاون راهبر فروش شعب بیمه رازی با حضور در نمایندگیهای زیرمجموعه خود به صورت برخط و با تکیه بر فناوری بهروز که توسط تیم فنی مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی طراحی شده است، موارد کیفی نمایندگان چک و در نهایت گزارشی تصویری برای شرکت بیمه رازی ارسال میشود.
کاظمی خاطرنشان کرد: این مهم برای اولین بار در صنعت بیمه با همکاری روابط عمومی و امور بینالملل و با محوریت مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در آمده و جلسات آموزشی و توجیهی این طرح به مدت دو روز به صورت برخط برای راهبرهای فروش شعب برگزار شده است.
لازم است ذکر شود که با توجه به استراتژیهای پنج گانه این شرکت، روابط عمومی و امور بینالملل شرکت بیمه رازی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ و ارائه خدمات به ذینفعان درون و برونسازمانی خود از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامههای مختلفی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده که از این میان میتوان به سهشنبههای پاسخگویی، دیدار با نمایندگان و همکاری در اجرای برنامه کیفیسازی شبکه فروش به صورت برخط اشاره کرد.
بیمه ایران در بالاترین سطح توانگری مالی صنعت بیمه
شرکت سهامی بیمه ایران بار دیگر به سطح یک توانگری مالی که بالاترین سطح توانگری در صنعت بیمه کشور است، رسید.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به سید مجید بختیاری مدیر عامل بیمه ایران، نسبت توانگری مالی شرکت سهامی بیمه ایران را برای سال ۱۴۰۰ معادل ۱۰۹ درصد و در «سطح یک» اعلام کرد.
گفتنی است که شرکتهای بیمه ای که در سطح یک توانگری مالی قراردارند، در وضعیت عالی قرار داشته و نسبت توانگری آنها صددرصد یا در مواردی میتواند حتی بیشتر باشد. همچنین، این شرکتها برای انجام تعهدات خود در مقابل بیمهگذاران و صاحبان حقوق آنها از توانایی خوبی برخوردارند.
بیمه ایران با وجود قدرت مالی بالا، چند سالی بود که به دلیل معیارهایی و نیز با توجه به عواملی چون تکالیف قانونی و تحت شرایط سخت تحریم های ظالمانه اقتصادی، در سطوح پایین تر فهرست نسبت توانگری مالی معرفی می شد که با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش هدفمند تمامی کارکنان، کارشناسان، مدیران، نمایندگان و شبکه فروش شرکت در حوزه های مختلف فنی، مالی و سرمایه گذاری ها، دستاوردهای قابل قبولی بویژه در سالهای ۹۸ و ۹۹ به دست آورد و به رشد قابل ملاحظه ای در تولید حق بیمه، کاهش ضرایب و نسبت های خسارت، کسب بازدهی حداکثری در سرمایه گذاری ها، سود عملیاتی و . . . نایل شد تا همچنان خوشنام وپر آوازه مورد اعتماد کامل تمامی هم میهنان باشد.
فروش ۲هزارو۶۰۰ میلیارد تومانی بیمه کوثر در ۶ماهه نخست ۱۴۰۰
حقبیمه تولیدی شرکت بیمه کوثر در ۶ماه نخست ۱۴۰۰ با رشد ۴۳درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل و ترکیب مناسب پرتفوی، از ۲هزارو۶۰۰میلیارد تومان عبور کرد که از نظر ریالی بیانگر بیش از ۷۹۰میلیارد تومان افزایش فروش است.
اعلام مدیر برنامهریزی و توسعه بیمه کوثر، با تلاش همکاران بخشهای مختلف شرکت، خوشبختانه توانستیم ترکیب فروش ۸۳ درصدی رشتههای غیرزندگی و ۱۷درصدی رشته زندگی را در این مدت محقق کنیم.
محسن آصفی افزود: همچنین در طی این دوره ۶ماهه، رشتههای مهندسی، باربری و مسئولیت هر کدام به ترتیب با افزایش فروش ۱۸۱، ۱۶۶ و ۱۰۲درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیشترین رشد تولید حقبیمه را در میان سایر رشتهها به خود اختصاص دادهاند.
وی با بیان اینکه بیمه کوثر در ۶ ماهه نخست سالجاری، مبلغ یکهزارو۲۱۹میلیارد تومان خسارت پرداخته است، اظهارکرد: سهم رشتههای غیرزندگی ۸۶درصد و بیمههای زندگی ۱۴درصد از این خسارتها بوده است. از سویی، با انتخاب ریسکهای مناسب و کنترل خسارت، شاخص نسبت خسارت شرکت نیز در این مدت با کاهش یک واحدی از ۴۷٫۳درصد در ۶ماه نخست سال گذشته به ۴۶٫۵ درصد در نیمه اول سال ۱۴۰۰ کاهش یافت