ادامه از همین صفحه صالحی با یادآوری اینکه شرکت تراورس در سال ۱۳۷۱ از سوی شرکت راهآهن تاسیس و در سال ۱۳۸۹ در فرآیند خصوصی سازی شرکتهای دولتی، به بخش خصوصی واگذار شد، ادامه داد: این شرکت در سال اخیر با حکم دادگاه به راهآهن واگذار شد و متاسفانه طی ۱۰ سال اتفاقاتی […]
ادامه از همین صفحه
صالحی با یادآوری اینکه شرکت تراورس در سال ۱۳۷۱ از سوی شرکت راهآهن تاسیس و در سال ۱۳۸۹ در فرآیند خصوصی سازی شرکتهای دولتی، به بخش خصوصی واگذار شد، ادامه داد: این شرکت در سال اخیر با حکم دادگاه به راهآهن واگذار شد و متاسفانه طی ۱۰ سال اتفاقاتی برای مدیریت و عملکرد این شرکت رخ داده است که غیرقابل پذیرش است.
مدیرعامل راهآهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هماکنون شرکت تراورس همچون فرزند تضعیفشده و آسیبدیده در آستانه بازگشت به خانواده خود است، تاکید کرد: لازم است تا با حسابرسی ویژه کاملا مشخص شود طی این مدت چه اتفاقاتی برای شرکت تراورس رخ داده و شرکت راه آهن در چه وضعیت و شرایطی تراورس را تحویل میگیرد.
وی افزود: متأسفانه به دفعات از بانکهای مختلف وام گرفته شده و پولش وارد شرکت نشده و به دلیل عدم بازپرداخت این وامها، عدم پرداخت بیمه و عدم پرداخت مالیات، حسابهای اصلی شرکت مدتهاست که از سوی دستگاههای مختلف مسدود شده است. این تنوع در تخلف و بیانضباطیهای مالی، شائبههای مختلفی را به ذهن متبادر میکند که باید به فوریت اصلاح شود. به گزارش شرکت راهآهن، همچنین صالحی در این زمینه طی پیامی در صفحه شخصی خود عنوان کرد: در مجمع تراورس حقیقتا دلم سوخت که در فرآیند اختصاصیسازی این شرکت با قویترین تجهیزات و متخصصین ساخت ریلی، موجب تباهی آن شدند درحالیکه در این مدت بسیاری از کشورها در توسعه شبکه ریلی فرسنگها جلوتر رفتند. در فجر انقلاب این فرزند در آستانه بازگشت است و به لطف خدا آن را احیا میکنیم.