نگاه انسانی باید بر ورزش صنعت بیمه حکم فرما باشد
نگاه انسانی باید بر ورزش صنعت بیمه حکم فرما باشد

    ساختارمندی از نیازهای جدی ورزش صنعت بیمه به شمار می رود و تمامی ارکان این صنعت باید با حمایت شورای هماهنگی ورزش بیمه، هدف همگانی سازی سلامت را دنبال کنند. هادی عبداللهی که در جمع اعضای شورای هماهنگی ورزش بیمه مرکزی و تنی چند از برگزیدگان ورزش صنعت بیمه در رشته فوتسال سخن […]

 

 

ساختارمندی از نیازهای جدی ورزش صنعت بیمه به شمار می رود و تمامی ارکان این صنعت باید با حمایت شورای هماهنگی ورزش بیمه، هدف همگانی سازی سلامت را دنبال کنند. هادی عبداللهی که در جمع اعضای شورای هماهنگی ورزش بیمه مرکزی و تنی چند از برگزیدگان ورزش صنعت بیمه در رشته فوتسال سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: همدلی و جنبه های دیگر معنوی از مقوله ورزیدگی فراتر است و رفتارهای شایسته ای نظیر بازی نمایشی کودکان سندروم دان در بین نیمه فوتسال صنعت بیمه از جلوه های انسانی ورزش به حساب می آید. عضو هیات عامل بیمه مرکزی با برشمردن مزیت های ورزش در افزایش توان کاری صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: نهادناظر صنعت با جدیت هر چه تمامتر مساله توسعه ورزش را پیگیری می کند و برای هرگونه همکاری با تیم های ورزشی آمادگی دارد. وی مشارکت خانواده صنعت بیمه در رویدادهای ورزشی را ضروری توصیف کرد و گفت: با توجه به گستردگی صنعت بیمه و پتانسیل های پنهان و پیدای آن در کشور می توان از این مجموعه به عنوان یکی از توانمندترین صنایع در امر ورزش یاد کرد. در ادامه این نشست علی اکبر ترکاشوند مدیر کل حراست بیمه مرکزی با تاکید بر اثربخشی ورزش در افزایش ضریب نفوذ بیمه، تصریح کرد: جای خالی صنعت بیمه در رقابت های حرفه ای ورزشی کشور احساس می شود و ریل گذاری باید به گونه ای باشد که صنعت بیمه به جایگاه حقیقی خود در ورزش کشور دست پیدا کند. وی در پایان به لزوم رعایت اخلاق حرفه ای و الگوسازی رفتاری اهالی صنعت بیمه در رقابت های ورزشی تاکید کرد. شایان ذکر است در این نشست، علیرضا محمد علی” مسئول توسعه ورزش بیمه” مدیران و سرپرستان تیم فوتسال و تنی چند از بازیکنان نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند. گفتنی است تیم فوتسال صنعت بیمه در دیدار پایانی رقابت های فوتسال جام “همدلی و ایثار” در برابر تیم فوتبال ۱۲۰ صف آرایی خواهد کرد.

 

دریافت گواهی نامه استاندارد مرکز ارتباط
با مشتریان ISO 15838 توسط بیمه دی

شرکت بیمه دی برای اولین بار در بین مراکز ارتباط با مشتریان صنعت بيمه، موفق به دریافت گواهی (Customer contact center) ISO15838 شد. این شرکت پس از استقرار زیر ساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای مرکز ارتباط با مشتریان خود و همچنین تدوین فرایند‌ها، ساختار و روش‌های عملیاتی و در نهایت جذب، آموزش و توسعه‌ی منابع انسانی، موفق به اخذ گواهی استاندارد (Customer contact center) ISO15838 شد. گفتنی است؛ مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی در حال حاضر به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و این موفقیت، در راستای چشم‌انداز شرکت بیمه دی و استانداردسازی فرآیندها برای توجه ویژه به پاسخگویی، نگاهداشت و وفادارسازی مشتریان اخذ شده است.