معاون وزیر راه و شهرسازی در طی بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس به روند تحویل واحدها به متقاضیان دستور اکید صادر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید روز جمعه، بیستم خرداد ماه ضمن بازدید از […]

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در طی بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس به روند تحویل واحدها به متقاضیان دستور اکید صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید روز جمعه، بیستم خرداد ماه ضمن بازدید از شهر جدید پردیس از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه های مسکن مهر این شهر قرار گرفت.
جعفری بعد از بازدید از پروژه‌های مسکن مهر با حضور در نماز جمعه شهرستان پردیس در مسجد الغدیر، با بیان اینکه تغییر کاربری زمین احداث مصلی هفته پیش به سرانجام رسیده اظهار کرد؛ با انتخاب پیمانکار و طراحی این پروژه فاخر به زودی کلنگ احداث مصلی به زمین زده خواهد شد .
معاون وزیر راه و شهرسازی توجه به مباحث فرهنگی و دینی را به عنوان پیش نیاز عملکرد مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید برشمرد و تصریح کرد: توسعه فضاهای فرهنگی مذهبی از سیاست‌های شهرهای جدید است و ترویج مبانی دینی و فرهنگی می تواند فضای شهرهای جدید را به سمت و سوی نقطه مطلوب و کاهش آسیب اجتماعی سوق دهد.
وی با اشاره به بازدید امروز خود از شهرک امام خمینی (ره) شهر بومهن افزود: وضعیت موجود این شهرک زیبنده نام حضرت امام نیست و جلسات متعددی که در خصوص این شهرک داشتیم با همکاری اهالی این شهرک، طرح های ساماندهی و تعیین تکلیف وضعیت این شهرک برای رسیدن به نقطه مطلوب انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید موضوع مربوط به تصفیه خانه شهرستان پردیس را فراتر از وظیفه قانونی دانست و ابراز امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه حیاتی، یکی از مهمترین مشکلات زیست شهرستان مرتفع خواهد شد.
گفتنی است جعفری در این سفر بعد از نماز جمعه با مردم شهر جدید پردیس ملاقات و در خصوص موانع و مشکلات موجود با آنها به گفتگو پرداخت.