خوشبختانه خاموشی برنامه‌ریزی شده نداشتیم
خوشبختانه خاموشی برنامه‌ریزی شده نداشتیم

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان اظهار کرد: از ۲۸ اردیبهشت سال گذشته شاهد تجارب بسیار تلخی در خاموشی‌های گسترده بودیم اما در دولت سیزدهم برای گذر از تابستان بدون خاموشی ۱۰۰ برنامه عملیاتی پیش بینی و اجرا شد. سید احمد موسوی گفت: در اوج مصرف برق در تابستان امسال تاکنون ۱۴۷۷ مگاوات برق در استان […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان اظهار کرد: از ۲۸ اردیبهشت سال گذشته شاهد تجارب بسیار تلخی در خاموشی‌های گسترده بودیم اما در دولت سیزدهم برای گذر از تابستان بدون خاموشی ۱۰۰ برنامه عملیاتی پیش بینی و اجرا شد.
سید احمد موسوی گفت: در اوج مصرف برق در تابستان امسال تاکنون ۱۴۷۷ مگاوات برق در استان توزیع شد و با تدابیری که اندیشیده شد خوشبختانه خاموشی برنامه‌ریزی شده نداشتیم.
وی افزود: نیروگاه علی آبادکتول ۱۰۰۰ مگاوات ظرفیت تولید برق دارد و با تکمیل ســیکل ترکیبی ۵۴۰ مگاوات به ظرفیت آن افزوده می‌شود که در سفر رییس جمهور به گلستان مصوبه ۴۳۰ میلیون یورویی برای آن اخذ گردید
. مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: با همکاری برق منطقه‌ای مازندران نیروگاه ۴.۸ مگاواتی با ۱۲۰ میلیاردتومان اعتبار در شهرک صنعتی اترک افتتاح و عملیات اجرایی نیروگاه ۱۶ مگاواتی با ۲۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در آق‌قلا آغاز می‌شود. وی ادامه داد: ۵۰ میلیارد تومان رهآورد سفر رئیس جمهور به گلستان در حوزه برق بوده است که در ۱۵ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.