برگزاری رویداد استانی محمد به میزبانی شهر محمدشهر
برگزاری رویداد استانی محمد به میزبانی شهر محمدشهر
رویداد استانی محمد با حضور مسئولان استان البرز و شهر محمدشهر در این شهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار جمله ؛ رویداد استانی «به نام محمد» با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محمدشهر، نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع)، رئیس و اعضای شورای اسلامی محمدشهر، شهردار محمدشهر، فرماندهان حوزه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهری در مجموعه فرهنگی شهید رجایی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه «حجت الاسلام والمسلمین دکتر آقا تهرانی» رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از برگزاری دومین جشنواره محمدشهر- شهر مهربانی و رویداد استانی «به نام محمد» به بیان ابعادی از شخصیت حضرت محمد(ص) در صدر اسلام پرداخت و گفت: هر جامعه اسلامی اگر از الگوی اخلاقی و سیره زندگی پیامبر مهربانی‌ها تبعیت کند هیچگاه به انحراف کشیده نمی‌شود.

بخش ویژه این برنامه تکریم خانواده شهدای محمدشهری بود که نام فرزند شهیدشان مزین به نام محمد بود که از این عزیزان به صورت شایسته‌ای تقدیر به عمل آمد.

پایان‌بخش این همایش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر موضوع جوانی جمعیت و تشویق به انتخاب نام نیکوی «محمد» از مادران محمدی استان (دارای فرزند متولد ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳) با تقدیم هدایایی، تقدیر شد.

  • نویسنده : نگار اصغری