کارکنان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با مفاهیم بازار سرمایه آشنا شدند
کارکنان پلیس امنیت اقتصادی فراجا با مفاهیم بازار سرمایه آشنا شدند
دوره آموزشی آشنایی با کلیات و مفاهیم اساسی بازار سرمایه ویژه پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ساختمان مطهری سازمان بورس و اوراق بهادار در حال برگزاری است.

سازمان بورس در قالب تفاهم نامه‌ای با پلیس امنیت اقتصادی،به برگزاری دوره‌های آموزشی لازم با کمک اساتید سازمان بورس و همکاری پلیس امنیت اقتصادی به منظور برخورد با متخلفان و پیشگیری از وقوع جرم اقدام کرد.

با توجه به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در حال تلاش جدی برای برخورد با مجرمان و متخلفان اقتصادی در حوزه بازار سرمایه است لذا امروز ۱۰ مهرماه، سازمان بورس میزبان حضور دانش آموختگان پلیس امنیت اقتصادی فراجا بوده است.

در این دوره کلیات بازار سرمایه و ساختار آن را سید میلاد حسینی، کارشناس مسئول مدیریت امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس آموزش داد.

همچنین دو کارگاه آموزشی درباره حقوق کیفری بازار سرمایه را علی ولی پور، از اداره دعاوی بازار و تشکل‌های خود انتظام، برگزار کرد.

در این دوره آموزشی که حدود ۸ ساعت بود، ۴ پرونده کیفری جرم فعالیت بدون اخذ مجوز از سازمان بورس را، امیرحسین اصل زعیم، رئیس اداره دعاوی ناشران و نهادهای مالی و احسان قدیمی، کارشناس مسوول اداره دعاوی ناشران و نهادهای مالی سازمان بورس، مورد بررسی قرار دادند.