مدیرکل جدید بنیاد مسکن کرمانشاه معرفی شد
مدیرکل جدید بنیاد مسکن کرمانشاه معرفی شد

کرمانشاه – الهه فرهادی آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با حضور رییس بنیاد مسکن کشور برگزار شد. در این مراسم از زحمات بابک عاطفی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده تقدیر و شمس الله خدادادی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان کرمانشاه معرفی شد. بابک عاطفی؛ مدیرکل پیشین بنیاد مسکن […]

کرمانشاه – الهه فرهادی
آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه با حضور رییس بنیاد مسکن کشور برگزار شد.
در این مراسم از زحمات بابک عاطفی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده تقدیر و شمس الله خدادادی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان کرمانشاه معرفی شد.
بابک عاطفی؛ مدیرکل پیشین بنیاد مسکن استان کرمانشاه، در این مراسم طی گزارشی از عملکرد یازده ساله خود در این سمت گفت: طی این بیش از یک دهه بنیاد مسکن فعالیت‌های بسیاری در سطح استان داشته و توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. وی به عملکرد این مجموعه در حوزه مقاوم سازی روستایی استان اشاره کرد و افزود: در مجموع ۱۱۸ هزارو ۷۸۱ واحد مسکونی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان داریم که تا به امروز ۸۵ هزارو ۲۰۰ واحد آن مقاوم سازی شده است.
وی افزود: این آمار نشان می دهد ۷۲ درصد واحدهای روستایی استان در روستاهای بالای ۲۰ خانوار مقاوم سازی شده که عدد خوبی محسوب می‌شود. عاطفی خاطرنشان کرد: این میزان مقاوم سازی واحدهای درحالیست که تا سال ۱۳۹۰ تنها ۲۹ هزار واحد مقاوم سازی شده بودند و ۵۶ هزار واحد آن طی یک دهه اخیر مقاوم سازی شده که ۲۸ هزار واحد آن مربوط به زلزله سال ۱۳۹۶ است. عاطفی به فعالیت‌های حوزه عمران روستایی هم اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیز تا سال ۱۳۹۰، ۱۳۱۷ روستای استان تهیه طرح هادی شده بودند که توانستیم تا سال ۱۳۹۴ تمام ۱۷۱۵ روستای ۲۰خانوار استان را تهیه طرح کنیم. این مسئول گفت: در بحث اجرای طرح هادی هم تا سال ۱۳۸۹ طرح هادی تنها در ۴۲۰ روستای استان اجرا شده بود که این تعداد را طی ۱۰ سال گذشته به ۹۶۰ روستا رسانده‌ایم.
وی افزود: هم اکنون درصد اجرای طرح هادی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ۵۴ درصد است که برابر با میانگین کشوری است. مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: تا سال ۱۳۹۰ همچنین ۳۸۹ قطعه زمین به روستاییان واگذار شده بود که این میزان طی ۱۰ سال گذشته به ۳۹۱۶ قطعه زمین رسیده است. وی خاطرنشان کرد: طی ۱۰ سال گذشته همچنین ۳۷۰ روستای استان با استفاده از قیر رایگان آسفالت شده‌اند.
در ادامه شمس الله خدادادی؛ مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان هم در این جلسه با تقدیر از فعالیت‌های مدیرکل سابق بنیاد مسکن در ۱۰ سال گذشته گفت: مجموعه بنیاد مسکن مانند یک خانواده در کنار یکدیگر فعالیت می کند و امیدواریم این همکاری در دوره جدید هم ادامه داشته و بتوانیم خدمات بیشتری به مردم استان ارائه دهیم.
در پایان این مراسم از زحمات ۳۰ ساله بابک عاطفی که به افتخار بازنشستگی نایل آمده تقدیر و شمس الله خدادادی به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان کرمانشاه معرفی شد.
خدادادی پیش از این به عنوان معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن استان کرمانشاه فعالیت داشت.