دیدار شهردار قائم‌شهر با رئیس شورای شهر و سرپرست شهرداری شهر آلاشت
دیدار شهردار قائم‌شهر با رئیس شورای شهر و سرپرست شهرداری شهر آلاشت

مهندس کاظم علیپور شهردار قائم‌شهر با رئیس شورای شهر و مهندس امیرپور سرپرست شهرداری شهر آلاشت دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم‌شهر صبح روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، مهندس کاظم علیپور شهردار قائم‌شهر با رئیس شورای شهر آلاشت و مهندس امیرپور سرپرست شهرداری این شهر دیدار و […]

مهندس کاظم علیپور شهردار قائم‌شهر با رئیس شورای شهر و مهندس امیرپور سرپرست شهرداری شهر آلاشت دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم‌شهر صبح روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، مهندس کاظم علیپور شهردار قائم‌شهر با رئیس شورای شهر آلاشت و مهندس امیرپور سرپرست شهرداری این شهر دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار صمیمانه که در دفتر شهردار قائم‌شهر برگزار شد در خصوص همکاری‌های دوجانبه بین دو شهرداری بحث و تبادل نظر شد.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:
مشعل گاز ۵۶ روستای مازندران روشن می‌شود
برای بهره برداری طرح گازرسانی ۵۶ روستای مازندران در هفته دولت امسال، ۱۴۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری شده است.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از روشن شدن مشعل گاز ۵۶ روستای استان همزمان با ایام هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات گاز رسانی در ۱۷۷ روستای باقیمانده استان در حال انجام بوده بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، ۱۲۱ روستا نیز تا پایان امسال گاز دار خواهند شد.
قاسم مایلی رستمی با بیان اینکه برای بهره برداری طرح گازرسانی ۵۶ روستای مازندران در هفته دولت امسال، ۱۴۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری شده است افزود: عملیات گاز رسانی به ۲ شهر باقی مانده بلده و گزنک نیز در حال انجام بوده و از مجموع ۲ هزار و ۹۸۸ روستای مازندران با قابلیت گازرسانی، ۲ هزار و ۵۰۲ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به آغاز کلنگ‌زنی عملیات گاز رسانی ۵۵ روستای باقیمانده استان، همزمان با هفته دولت امسال تصریح کرد: عملیات طرح‌های گازرسانی مربوط به روستا‌های بالا دست شهرستان‌های نکا، ساری، آمل، تنکابن، رامسر و سوادکوه است.
مایلی رستمی، همچنین انجام طرح تکمیلی خط تغذیه تقویتی کمبربندی جنوبی ساری، چهار دانگه به دو دانگه ساری، خط تغذیه دهستان لاریجان، جواهرده رامسر، ساخت خط تغذیه جنوب پل سفید تا ورسک و باز سازی و مقاوم سازی در شهرستان‌های سوادکوه، بهشهر، نکا و گلوگاه را از دیگر طرح‌های شرگت گاز استان در هفته دولت اعلام کرد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران از همکاری مطلوب و مناسب دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه برای صدور مجوز گاز رسانی در یکسال اخیر خبر داد و گفت: پیش از این شرکت گاز استان برای گرفتن مجوز گاز رسانی از محیط زیست، منابع طبیعی و اداره راه سال‌ها تلاش می کرد، اما استاندار مازندران شخصا پیگیر این امر بوده و فرایند دریافت مجوز، کمتر از ۲ ماه عملیاتی می‌شود.
مایلی رستمی با ابراز امیدواری برای بهره‌مندی همه شهر‌ها و روستا‌های مازندران از نعمت گاز تا پایان سال آینده و نیز قرار گرفتنِ این استان در شبکه سبز گاز رسانی کشور افزود: بر اساس اعلام رسمی شرکت ملی گاز ایران، میزان گازرسانی به مناطق شهری و روستایی یکی از معیار‌ها برای تعریف مناطق سبز کشور و میزان بهره‌مندی از این موهبت خدادادی بوده و بر اساس آمار شرکت گاز مازندران، هم اکنون ۹۹.۹ درصد خانواره‌های شهری و ۹۶ درصد روستا‌های استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران، به خدمات این شرکت برای مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان در قالب محرومیت زدایی، یک سال گذشته در مازندران اشاره کرد و گفت: برای هر خانواده تحت پوشش این دو نهاد حمایتی، ۶ میلیون تومان کمک بلاعوض و اشتراک پذیری ۳۰۰ خانوار جدید به صورت کامل رایگان، عملیاتی شده است. مایلی رستمی افزود: همچنین مصرف ماهانه ۴۰۰متر مکعب از گاز خانوار‌های تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی استان رایگان محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:
۳۴ پروژه گازرسانی در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: ۳۴ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در شرکت گاز گلستان با اعتبار بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
علی طالبی، در قرارگاه شهید همدانی اظهارکرد: ۳۴ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در شرکت گاز با اعتبار بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان افزود: گازرسانی به هشت روستا طی این مدت انجام شده و عملیات اجرایی سه روستای دیگر هم آغاز می‌شود. وی بیان کرد که با این تعداد پروژه، جمع پروژه‌های روستایی در دست اقدام به ۲۲ روستا می‌رسد.
طالبی ادامه داد: همچنین به ۷۹ واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی گازرسانی شده و تعداد واحدهای صنعتی گازدار هم به هزار و ۱۲۸ واحد می‌رسد. مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان بیان کرد: همچنین به شهرک صنعتی گمیشان که آخرین شهرک صنعتی بدون گاز بوده، گازرسانی خواهد شد. وی اضافه کرد: همچنین پروژه‌های زیرساختی در کلاله، مینودشت و علی آبادکتول داریم که برای اجرای آنها ظرفیت سازی شده است. طالبی در خصوص اجرایی کردن نقشه‌های جی آی اس بیان کرد: که ۸۶ درصد نقشه‌های گاز استان تحت پوشش قرار دارد. طبق گفته مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان کامیونت بحران آماده شده و به هفت پاسگاه مرزبانی هم گازرسانی خواهد شد. وی با بیان اینکه ۷۶ درصد انرژی استان با گاز تأمین می‌شود، گفت: ۹۳۳ روستا داریم که به ۹۹ درصد آنها گازرسانی شده و ۳۴ روستای هم دارای مشکلات سند و غیره هستند که باید با تعامل دیگر دستگاه‌ها برطرف شود.