اراضی جدید در طرح نهضت ملی مسکن همدان وارد کار می شوند
اراضی جدید در طرح نهضت ملی مسکن همدان وارد کار می شوند

استاندار همدان گفت: مقرر شد تا اعتباراتی برای خرید زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شود و بدین ترتیب می‌توانیم اراضی مورد نیاز را خریداری کنیم. علیرضا قاسمی فرزاد گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، وضعیت طرح نهضت ملی مسکن، در اکثر شهرهای استان همدان تعیین تکلیف شده است. وی افزود: با توجه […]

استاندار همدان گفت: مقرر شد تا اعتباراتی برای خرید زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شود و بدین ترتیب می‌توانیم اراضی مورد نیاز را خریداری کنیم.
علیرضا قاسمی فرزاد گفت: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، وضعیت طرح نهضت ملی مسکن، در اکثر شهرهای استان همدان تعیین تکلیف شده است. وی افزود: با توجه به کمبود زمین در همدان، طی اقداماتی که صورت گرفته، ۱۷۴ هکتار زمین تعیین تکلیف قطعی و ۲۰۰ هکتار دیگر نیز در حال قطعی شدن است.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: با توجه سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای انجام و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور، مقرر شده تا اعتباراتی برای خرید زمین تأمین و در اختیار قرار گیرد بدین ترتیب می‌توانیم اراضی مورد نیاز را خریداری و سپس به طرح نهضت ملی مسکن اضافه کنیم. وی با تاکید بر اینکه ضمن حفظ محیط زیست و نگهداری از زمین‌های حاصل‌خیز، از ظرفیت‌های استان در راستای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن استفاده می‌شود، اضافه کرد: کلیه اعضای شورای تأمین مسکن استان مکلف هستند مسائل و موانع طرح نهضت ملی مسکن در استان را ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف کنند. قاسمی فرزاد گفت: با توجه به هماهنگی و انسجام خوبی که بین دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد، طرح نهضت ملی مسکن در کم‌ترین زمان ممکن تکمیل و به پایان خواهد رسید. در بیست و دومین جلسه شورای تأمین مسکن استان، گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن (ستاد فرمان امام و بنیاد مسکن)، آخرین اراضی قابل توافق جهت طرح نهضت ملی مسکن، وضعیت ثبت‌نام و پالایش پروژه‌های نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت و درپایان دستگاه‌های اجرایی گزارشی از مصوبات جلسه پیشین شورای مسکن و آخرین اقدامات انجام شده را ارائه کردند.