خدمت به مردم و پاسخگویی مطلوب توأم با رعایت  حقوق شهروندی وظیفه هر مدیر سازمانی است
خدمت به مردم و پاسخگویی مطلوب توأم با رعایت  حقوق شهروندی وظیفه هر مدیر سازمانی است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور مدیریت و مسئولین منطقه جهت خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم شریف در مصلی حضرت امام خمینی(ره) تبریز خبرداد. ناصر راشدی مدیر منطقه، با اشاره به برپایی میزخدمت و ارتباطات مردمی در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) تبریز […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از برپایی میز ارتباطات مردمی با حضور مدیریت و مسئولین منطقه جهت خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم شریف در مصلی حضرت امام خمینی(ره) تبریز خبرداد.
ناصر راشدی مدیر منطقه، با اشاره به برپایی میزخدمت و ارتباطات مردمی در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) تبریز و حضور مدیریت و مسئولین منطقه آذربایجان شرقی در جمع نمازگزاران و شهروندان گفت:خدمت به مردم و پاسخگویی مطلوب توأم با رعایت حقوق شهروندی و کرامت انسانی وظیفه هر مدیر سازمانی است. وی با بیان اینکه مدیریت و مسئولین منطقه بی وقفه در انجام رسالت و مأموریت شرکت در تأمین و توزیع مطلوب سوخت فعال می باشند افزود، کارکنان ساعی و خادمان عرصه سوخت رسانی به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیازهای بخش مختلف مصرف سوخت در بخش کشاورزی، صنعت، حمل و نقل و خدمات هستند.
مدیر منطقه آذربایجان شرقی یاد آور شد، این منطقه با چهار انبار ذخیره سازی وبیش از ۵۰۰ دستگاه نفتکش و ۹ شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی سوخت مورد نیاز ۱۷۷ باب جایگاه های عرضه مواد نفتی، مصرف کنندگان عمده و نیروگاهها را تأمین می نماید.
*** مرحله نیمه نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه منطقه چهار شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در تبریز برگزار شد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از برگزاری مرحله نیمه نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه کارکنان و خانواده های منطقه چهار شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به میزبانی این منطقه در تبریز خبر داد.
ناصر راشدی مدیر منطقه ضمن قدردانی از عوامل اجرایی برگزاری مرحله نیمه نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه کارکنان وخانواده ها و سرپرستان مناطق حاضر در مسابقات گفت: برپایی محافل قرآنی بهانه ای است برای انس با معارف نجات بخش آیات الهی و پرورش و تربیت نسل فرهیخته که سعادت و پویایی جامعه را رقم خواهد زد. وی با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات با برنامه ریزی و میزبانی منطقه آذربایجان شرقی در شهر تبریز اظهارداشت، مسابقات مذکور با حضور ۹۰ نفر از کارکنان و خانواده های منطقه ۴ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل، ارومیه، میاندوآب، زنجان، گیلان، قزوین و خطوط لوله و مخابرات شمالغرب اجرا شد و متسابقین در رشته های شفاهی حفظ، قرائت تحقیق، تحقیق تقلیدی از اساتید برجسته قرآنی و ترتیل نیز در رشته های کتبی مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به رقابت پرداختند.
مدیر منطقه آذربایجان شرقی در ادامه افزود، مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه در رشته های کتبی و شفاهی با نظارت ناظران شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و داوری اساتید برجسته قرآنی استان برگزار گردید.
راشدی با اشاره به نتایج ارزیابی داوران مسابقات اظهار داشت، ۴۴ نفر از متسابقین در رشته های عنوان شده حائز رتبه های اول تا سوم شدند که از این تعداد ۲۰ نفر از متسابقین در مرحله نهایی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در مشهد مقدس شرکت خواهند نمود. وی با تقدیر از حضور فعال خانواده های قرآنی صنعت نفت در کسب معارف قرآنی به ویژه کارکنان و خانواده های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: هفت نفر متسابقین این منطقه موفق به حضور در مرحله نهایی این دوره از مسابقات شده اند که برای همه آنها آرزوی توفیق دارم.