دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در بیستوسومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارائی که به میزبانی این بانک در محل تاریخی موزه ارتباطات برگزار شد گفت: گستردگی حضور پست بانک درسطح کشور پوشش مناسبی برای خدمات و تکمیل فعالیتهای نظام بانکی در مناطق روستائی، عشایری و کم برخوردار است. وی در […]
دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در بیستوسومین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارائی که به میزبانی این بانک در محل تاریخی موزه ارتباطات برگزار شد گفت: گستردگی حضور پست بانک درسطح کشور پوشش مناسبی برای خدمات و تکمیل فعالیتهای نظام بانکی در مناطق روستائی، عشایری و کم برخوردار است.
وی در ادامه ضمن قدرانی از وزارت امور اقتصادی و دارائی به جهت حمایت از مجموعههای اقتصادی و اشاره به اثرات مثبت این مهم درسطح کشور اظهارداشت: روابط عمومیها مسئولیت خطیری را در سازمانها عهدهدار میباشند که همافزائی و همدلی مجموعههای اطلاع رسانی وزارت اقتصاد و شرکتها و سازمانهای تابعه آن درراستای تعامل سازنده با مردم بسیار ضروری است و باید نسبت به آن اهتمام ویژهای داشت. فرحی با اشاره به پوشش بانکی ٢٦ درصدی جمعیت کشور توسط پست بانک در ۷ هزار روستای محوری و کانونی گفت: این بانک با تعامل با حوزه های مختلف مجموعه وزارت اقتصاد، همکاریهای موفقی داشته است که امیدواریم این تعامل سازنده با بهرهمندی از ظرفیت های متقابل یکدیگر روند افزایشی درراستای خدماترسانی بیشتر به هموطنان داشته باشد. مدیرعامل پستبانک ایران ضمن اعلام حمایت از فعالیت های شرکتهای دانش بنیان و حوزه های IT و ICT گفت: پست بانک با توجه به عاملیت بانکی صندوق توسعه ملی، آمادگی کامل برای حمایت از طرحهای دارای توجیه اقتصادی در حوزه های مذکور را دارد که خوشبختانه در راستای این مهم اقدامات بسیار مهمی صورت گرفته است. سیدمالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت امور اقتصادی و دارائی نیز گفت: این بانک محصول مستقل نظام پس از انقلاب و اثرات انقلاب اسلامی است. وی افزود: جنس خدمات پست بانک منحصر به فرد بوده و مطابق با شعارها و آرمانهای انقلاب است که همان توجه ویژه به روستاها و حاشیههای شهرها میباشد و خوشبختانه این بانک درراستای این مهم موجب کاهش فاصله طبقاتی و گسترش برابری و عدالت در امر خدماترسانی بانکی و توسعه فرهنگ بانکداری الکترونیک درسطح کشور بویژه در روستاها و مناطق محروم شده است. مشاور وزیر امور اقتصادی و دارائی و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت عنوانکرد: امروز در شرایطی هستیم که باید درکنار هم باشیم و با همدلی به یکدیگر کمک کنیم تا با سرعت بیشتری به حل مشکلات اقتصادی بپردازیم. گفتنی است، در این جلسه مدیران روابط عمومی بانکها، بیمهها و شرکت های بورسی حضور داشتند.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون:
روابط عمومی دیدبان ارزشهای
سازمان است
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ویژهای با حضور سعید معادی مشاور مدیرعامل، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت و رییس، معاونین و کارشناسان اداره کل روابط عمومی بابیان مطلب فوق اظهار داشت: ماموریتها و تکالیف روابط عمومی و هیات تحریریه نشریه درونسازمانی پیام ما، رابطهای معناداری با مقوله ارزشآفرینی و نهادینهسازی عناصر مهم فرهنگی در سازمان دارد.
امیر هوشنگ عصارزاده با اشاره به نقش اثرگذار فعالیتهای مختلف روابط عمومی در شناساندن و معرفی هر چهبهتر خدمات قابلارائه به جامعه هدف در این رابطه افزود: کارشناسان روابط عمومی همگام با تغییرات پرشتاب فناوری و با اتکا به روشها و شیوههای نوین در حوزههای گوناگون، نقش بیبدیلی را در تقویت ارتباطات درونسازمانی و ترغیب و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات تخصصی بانک توسعه تعاون بر عهدهدارند. عصارزاده ضمن تاکید بر اثرگذاری فوقالعاده فعالیتها و برنامههای روابط عمومی بر نهادینه شدن فرهنگسازمانی در این ارتباط خاطرنشان کرد: تقویت و رشد تفکر استراتژیک، مسئولیتپذیری و ترویج کارگروهی ازجمله مولفههای بسیار مهمی است که باید بیشازپیش بهعنوان اولویتهای اهداف ارتباطی روابط عمومی و به ویژه در چارچوب تولید محتوا و پیامهای ارتباطی در بخشهای مختلف نشریه درونسازمانی “پیام ما” موردتوجه ویژه قرار گیرد. عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: مخاطب شناسی، بهرهگیری مطلوب از کانالهای مختلف ارتباطی بر پایه حس خلاقیت و نوآوری توام با انعکاس مناسب تجربیات ارزشمند و فعالیتهای برجسته همکاران صف و ستاد در نشریه درونسازمانی، اینترانت و سایر کانالهای پیامرسان، اثر قابلتوجهی در افزایش انگیزههای سازمانی و بالا رفتن بهرهوری خواهد داشت. وی همچنین افزود: تلاش در جهت تقویت فضای گفتگو و ایجاد شور و هیجان، بسترسازی لازم بهمنظور خلق ارزشها و پیشبینی سازوکارهای مناسب با هدف آگاهیرسانی در خصوص مخاطرات و آسیبهای پیش روی کسب و کارها از جمله ماموریتهای روابط عمومی است که باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد. عصارزاده افزود: اندازهگیری میزان اقبال و اثربخشی موضوعات محتوایی مندرج در صفحات گوناگون نشریه درونسازمانی پیام ما، از طریق نظرسنجی و توزیع هدفمند پرسشنامه، از دیگر ماموریتهای حرفهای روابط عمومی به شمار میآید. وی گفت: کلید حل و فصل بسیاری از مسائل درون و برونسازمانی پیوند ناگسستنی با مجموعه فعالیتهای تخصصی روابط عمومی داشته و بر این اساس ضروری است تا با اتکا به روشها و شیوههای مختلف ارتباطی، صداهای متنوع مخاطبان به شکل مناسب تبدیل به محتوا و پیام شود.