اتوبوسهای گردشگری تبریز ۲۰۱۸ که با هدف تبلیغ جاذبه گردشگری تبریز راهی ۱۳ استان کشور شده بود با پر شدن ظرفیت هتل های تبریز در تابستان نتایجش برای جذب گردشگر به تبریز خود را نشان داد. کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸ روز ۵ اردیبهشت همزمان با آغاز این رویداد با صدور دستور رئیس جمهور، با مشارکت […]
اتوبوسهای گردشگری تبریز ۲۰۱۸ که با هدف تبلیغ جاذبه گردشگری تبریز راهی ۱۳ استان کشور شده بود با پر شدن ظرفیت هتل های تبریز در تابستان نتایجش برای جذب گردشگر به تبریز خود را نشان داد.
کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸ روز ۵ اردیبهشت همزمان با آغاز این رویداد با صدور دستور رئیس جمهور، با مشارکت شهرداری تبریز، سازمان صنعت، معدن و تجارت در قالب صاحبان صنایع، بخش خصوصی حوزه گردشگری، توسط سازمان میراث فرهنگی تشکیل شده و به همراه ۷۵ نفر از صاحبان صنایع، هنرمندان صنایع دستی، نمایش و موسیقی استان به معرفی تبریز پرداخت.
ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز گفت: برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ در حوزه های مختلف هزینه بالایی انجام شده است، از آماده سازی کالبد فضای شهری تا فضاهای گردشگری، آموزش های شهروندی تا بازسازی اماکن گردش پذیر همچون بازار بزرگ تبریز و نیز در جهت اتمام پروژه های نیمه کاره شهر اقدامات مفیدی صورت گرفته است.