فرماندار کنارک گفت: سه مدرسه خیری برای این شهرستان مصوب شد و بهزودی کار احداث آنها شروع می شود. حمیدالدین یوسفی در بازدید از نوار ساحلی بخش «زرآباد» شهرستان کنارک اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته مدرسه ۶ کلاسه «کلات»، مدرسه ۶ کلاسه «کهیر» و مدرسه دو کلاسه «بنگلویی» جز این طرح های خیری […]
فرماندار کنارک گفت: سه مدرسه خیری برای این شهرستان مصوب شد و بهزودی کار احداث آنها شروع می شود. حمیدالدین یوسفی در بازدید از نوار ساحلی بخش «زرآباد» شهرستان کنارک اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته مدرسه ۶ کلاسه «کلات»، مدرسه ۶ کلاسه «کهیر» و مدرسه دو کلاسه «بنگلویی» جز این طرح های خیری هستند. وی افزود: با آغاز شروع سال تحصیلی مدرسه یک کلاسه خیری روستای اله آباد بخش مرکزی کنارک با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.














































































































































































































