مدیر جهاد کشاورزی فنوج گفت: ۲۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمابی به صورت رایگان در استخرهای پرورش ماهی این شهرستان رها سازی شد. عیسی قاضی اظهار داشت: این ماهیان با هدف بهرهگیری از منابع آبی موجود منطقه با همکاری شیلات آبهای داخلی و به صورت رایگان بین ۱۵ نفر از پرورش دهندگان ماهی شهرستان «فنوج» […]
مدیر جهاد کشاورزی فنوج گفت: ۲۰ هزار قطعه بچه ماهی گرمابی به صورت رایگان در استخرهای پرورش ماهی این شهرستان رها سازی شد.
عیسی قاضی اظهار داشت: این ماهیان با هدف بهرهگیری از منابع آبی موجود منطقه با همکاری شیلات آبهای داخلی و به صورت رایگان بین ۱۵ نفر از پرورش دهندگان ماهی شهرستان «فنوج» توزیع شد. وی افزود: با توجه به بارندگیهای اخیر در این شهرستان پیشبینی میشود بیش از ۳۰ تن ماهی از استخرهای این منطقه برداشت و به بازار عرضه شود.














































































































































































































